Gå til innhold

Noen som vet prisen på Stokke sengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe en slik. Noen som har kjøpt en slik? Kanskje noen med erfaring, er den så praktisk som de rekalmerer for? Funker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikkje heilt sikker. Meiner eg såg to prislappar på ei slik sist eg var i babybutikk, 4000 og 6500. Har VELDIG lyst å kjøpe sjøl :o)

Skrevet

Vi har kjøpt denne sengen. Gikk for full pakke, til ca 6500, det inkluderte da den bittelille, runde senga m/himmelpinne, og sprinkelsengen. Det følger også med madrasser til de to minste sengene. Man kan kjøpe bare den vanlige sprinkelseng-størrelsen også, tror den koster 4800. Man kan da bygge den større, men du får ikke den lille runde senga som passer til de nyfødte.

Det som IKKE følger med, som jeg kjøpte i tillegg, var: Selve himmelen (stoffet), sengekant (beskyttende stoff rundt sprinklene) og laken til de runde madrassene. Disse tingene må man også kjøpe i Stokke-merket, fordi vanlige sprinkelseng-mål ikke vil passe til den runde sengen.

Blir jo litt dyrt dette - men mener bestemt det er verdt investeringen! Sengen kan jo brukes på flere barn etterhvert, og hvis det en gang blir aktuelt å selge den, skal ikke det være noe problem heller. Mange som sikler på denne ;-)

Skrevet

Som skrevet over her koster den 6500,- for de to minste sengene. Har kjøpt sengen selv, den er så FIN! Gleder meg sånn til nurket skal ligge i den.. tror også det er veldig lett å selge den brukt når den tid kommer. Skikkelig drømmeseng :o)

Skrevet

Vi kjøpt en brukt på Finn til 3500 kr. Det var Sleepi (ikke med mini-kit), bunn, madrass og sengerand. Regnet ut at vi sparte over 1800 kr på å kjøpe tilsavrende nytt. Sengen er meget pent brukt og ser ut som ny. Så for de av dere som liker sngen men synes den er dyr anbefaler jeg å sette inn en annonse på Finn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...