Poteto Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 kor ofte er dere hos legen da?? eller til jm.. eg går annenhver uke til lege å annenhver til jm..? flere som gjor det? å koffor?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Jeg har forstått det slik at hvis det ikke er noe ekstra du trenger ekstra oppfølging til så skal man ha 8 kontroller i løpet av hele svangerskapet. og det er inkl den ordinære UL rundt uke 18. I min kommune anbefales det at man går annenhver gang til lege og jordmor. Det betyr 4 ganger hos lege, 3 ganger hos jordmor, og 1 gang til UL. Men tror nesten de fleste får noen timer ekstra..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 okay, eg har gått 8 ganger allerede, å skal annenhver uke til hver.. syns det er litt rart, men dei har ikke sagt noe heller. på at koffor eg skal så ofte..
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 jeg går en gan gi mnd hos hver jeg da:) altså, to kontroller i mnd omtrent...
Poteto Skrevet 20. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2007 okay.. så det er andre og ikke noe grunn?
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Jm sa til meg at jeg kunne velge selv hvor hyppig jeg ville komme, ettersom hva jeg følte for selv. Det mest vanlige er 1 gang per måned, men jeg kommer til henne hver 3 uke ca.... Bare fordi det føles greit å få bekreftet at alt er fint, og prate litt.....
Poteto Skrevet 20. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2007 ja, det er litt deili å gå så ofte og, høyre hjertelyden osv
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Jeg gaar til gynekolog (men det er i USA, da) og fra uke 8-26 gikk jeg hver 4. uke--og ultralydene foregaar paa samme sted, saa de har blitt lagt rett foer legetimene. Naa (er i uke 28) har kontrollene blitt litt hyppigere-ca hver 3. uke. Vi flytter til Norge naar jeg er i uke 33, men hadde vi blitt her hadde kontrollene fortsatt hver 2. uke i 3. trimester--og saa hver uke helt mot slutten. Hvor ofte gaar man til jordmor helt mot slutten i Norge? Det lurer jeg litt paa...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 til jordmor er helt opp til en sjølv.. eg går hver 4 uke nå. ksnje litt oftere på slutten
Hva skjer'a?♂ Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 New York mom : jeg går bare til jordmor, går ca hver tredje uke nå, er 24 pluss 5 nå, siste måneden skal jeg gå hver uke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå