Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Nå er Jojo snart ett år, og da lurer jeg litt på hva andre barn som er sånn ca så gammel inntar av mat og drikke iløpet av en dag...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Stort sett alt unntatt: oliven, salt og sterkt krydret mat, alkohol, brus og sigaretter;-)) Men ellers går stort sett alt ned hos lille rosa:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 4 måltider (frokost, lunsj, middag, kvelds) men får gjerne litt frukt evt youghurt el det som er for hånden innimellom om hun har lyst på. Drikker vann og melk både til og mellom måltidene.
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2007 Puh... Var litt bekymret for at babyen ikke for mat nok ;-))) Men da ser jeg at hun får like mye som lille Rosa... hihihihihi
Gjest Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Det er nok litt særere hos oss enn hos Attpåklatten Men det går i brødskiver med syltetøy eller leverpostei til frokost. Det samme til lunsj, samt en yogurt, frukt som mellommåltid, middag og kvelds med brød og fruktpure. han får to flasker med MME til dagen og litt vanlig melk+ vann til måltidene Til middag kjører vi standardopplegg. Potet med gulrot. Nå har han spist pølse i ei uke:/ Ellers er det litt fisk, kjøttkaker, fiskekaker og.....pølse...
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2007 Jeg ga henne en Biola yoghurt mellom middag og kvelds og da den var tom så hun på meg med DET blikket... Jeg sa; "Tom! Se..." og da begynte hun å gråte!!!!! DA LURTE JEG PÅ OM HUN IKKE FÅR NOK MAT LIKSOM ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå