Gå til innhold

3 mnd-vognproblem.. Hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden min er en liten stor gutt.. Han er 11 uker og 66 cm lang. Har en somo vogn som egentlig er stor, men ser at baggen begynner å bli veldig knapp til han nå. Er ikke mange cm igjen i hver ende. Skal jeg bare skifte til sportsdelen? Han kan jon lige helt flatt i den også. Og det begynner jo og bli mildere i været. Har jo simo posen med over i sportsdelen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rettelse.. ikke somo vogn, men simo ;)

Skrevet

Jada, null problem :-)

Skrevet

Takk!!! Er så mange som reagerer på at jeg vurderer det. Tanten min lurte på om jeg hadde gått helt fra konseptet. Hun har fire barn, så jeg begynte jo å lure på om jeg faktisk hadde gått fra konseptet. Godt å høre at det ikke er SÅ gale :)

Skrevet

hei hei.. Jeg også har simo vogn.. gutt på 67 cm og jeg har begynt å bruke sportsdelen, hehe.. han er litt mer en 11 uker da... Ser ikke hvorfor du ikke kan det:)

Skrevet

hei!

ser ingen problem i at du skulle bytte til sportsdelen nå. han må jo ha plass oppi der, ikke godt å ligge i for kort/trang vogn heller. så du kan trygt bytte. :)

Skrevet

Takk damer! Dere er så fornuftige!!! hihi

Skrevet

Hvis du har Simo kombi kan du kneppe av hetten på bagen og feste på fotenden på sportsdelen. Så får du det ekstra lunt til minsten, og det blir nesten som en dypvogn! Jenta vår lå i bagdelen til hun var ni måneder i Simo kombien vår, men det er jo veldig individuelt hvordan ungene vokser. Jeg har i hvertfall festet hetta på fotenden, og da får man på en fin overgang fra dypvogn til sportsvogn.

Skrevet

Det var lurt!! Men da blir jeg trillende slik at jeg ikke ser småen??

Skrevet

Hvordan fester du taket på sportsdelen... mitt ligger litt løst nede med beina bare

Skrevet

Du ser jo selvsagt barnet. Du tar hetta av bærebagen i det du ikke skal bruke bagen mer. Så har du sportsdelen igjen, og den kan du jo bare ha samme vei som før. Så fester du den lille hetta i en trykk-knapp på hver side, rett under festen bumerbaren (bøylen). Hvis du fortsatt har spart på bruksanvisningen til vogna mener jeg det skal stå en beskrivelse der. Hvis du fortsatt ikke skjønner det må du bare si ifra, så kan jeg ta et par bilder og legge ut på hjemmesiden e.l. og beskrive det bedre der :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...