Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har studenthelsetjenesten som fastlege og der svare de ikke på telfon mellom 11 og 1215 og jeg har menssmerter i magen nå og vil snakke med legen miiiiiiiiiin... bekymra.. syns jeg har dem tilnærmet regelmessig også så jeg får litt panikk her.. pokker ta.. håper jeg bare er overnervøs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det med deg? Har du fått pratet med lege?

Når jeg fikk panikk fordi jeg hadde menssmerter, så ringte jeg føden. Fikk beskjed om å komme dit for å ta en titt, og ingenting var galt.

De mente kanskje at det kunne være at livmora strekte på seg, og at smertene ville føles ganske likt som mensensmerter..

Skjønner akkurat hvordan du har det, og den panikkfølelsen for å føde for tidlig, den er ikke akkurat god..

Men det trenger jo absolutt ikke å være noe som er galt. Jeg var innom a-hus jeg, og gyn jeg var hos sa at de fleste som kom inn dit som var redde, så var det veldig sjelden at det var noe galt.

Men det er godt å få ta en titt å være på den sikre siden, selv om smertene er der, så vet du at de ikke er farlige.

Ring føden om du ikke får tak i legen, for uansett så må du dit om du skal ta en sjekk vil jeg tro..??

Lykke til :)

Skrevet

ok.. har ikke ringt enda.. må vel gjøre det nå da..

takk for beroligende ord

Skrevet

Hvordan går det Fabel aktiv?? Hva sa de, er formen noe bedre?

Jeg har hatt sånne veldig sterke mens smerter selv, men det gikk over etter noen dager,- og JM sa at det ikke var noe farlig så lenge de ikke kommer veldig regelmessig, og blir veldig vonde....

Skrevet

har ringt nå da.. de er ikke så sterke altså og jeg kjenner liv her, men det er litt ofte, men kort og litt utydelig.. jm skulle ringe meg opp igjen..

Skrevet

Hei fabel aktiv;)

Hvis det er beroligende for din del så har jeg hatt mens smerter fra uke 4 og har det faktisk enda av og til. tror ikke du skal ha noe å bekymre deg for, er livmora som strekker seg. men det er flott at du ringer lege/jordmor når du blir engstelig. ikke bra for verken deg eller spiren å værebekymret...

Klem fra lille og

Skrevet

Faen en gang til.. må dra hjem og slappe av.. kan komme hvis jeg er mer bekymret eller det blir værre, men slappe av med 3 åring og ingen til hjelp (sambo er bortreist - langt av gårde)

ååååååå blir ikke noe treff i dag på meg tydeligvis

Skrevet

Så synd da.... men er vel bedre å prøve å holde deg mest mulig i ro selv med en 3 åring:) Ingen i familien som kan avlaste deg litt da? Håper du føler deg bedre snart!

Skrevet

Hurra - mamman min kommer fra larvik og hjelper meg med dattra - åå dette er så trist - jeg hadde så fin helg planlagt

Skrevet

Uff da.....men jeg tror på det å roe helt ned, lytte til kroppen din. Litt synd med treffet ja, for du har virkelig stått på for å få det organisert! Men takket være deg blir det (ser ut som) stort treff på Peppes i dag. Du får komme neste gang, så der var et treff på gang den 26:-) God bedring!!

Skrevet

takk takk :)

Ja så mange som man har lyst til å møte å få et fjes på :)

hihi - dere får gi meg en full oppdatering

- smertene er der enda og det er ganske ofte.. noen ganger er det bare et par minutter mellom. men som sagt så er det ikke sterke eller langvarige. kjenner også kynnere i tillegg, men trur ikke de er samtidig..

er bekymret men kan ikke annet enn å hvile så da så..

supert av mamma å hive seg rundt å komme pronto. snille mamman - håper jeg blir like flink :)

Skrevet

hehe - ja skal det men fant ut at jeg sitter/ligger heller i stolen min på kontoret og gjør ingenting (bim da) frem til jeg må hente i bhg - mer avslappende dette trur jeg.. mamma kommer jo ikke m toget på et par timer så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...