Marry Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Hvordan er det med deg ? hørte at du ikke skulle være med til Holmsbu, det var kjempe trist hadde virkelig sett fram imot å møte deg men nå det er sagt skjønner jeg deg veldig godt :-) ikke bare bare med 2 aktive gutter og en liten spire i magen :-) har du forresten fått vært på UL er så spent. Uansett håper alt er vel med dere, slapp av så godt du kan og sov når anledningen byr seg. Tenker på deg, håper ikke du bekymrer deg for mye.....
Maud Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Jeg ser du endelig har skjønt det med personlige meldinger ;-) Jeg måtte bare bestemme meg for at det ikke gikk denne gangen. Er veldig lei meg for å gå glipp av det hele og for at jeg ikke får møtt deg. Håper sjansen byr seg en annen gang. Nå er jeg så utrolig kvalm at jeg ikke ville hatt glede av det. Kvalmen er der hele dagen, men jeg kaster ikke opp hele tiden. På morgenen er temmelig bankers og ofte på kvelden også :-( Vi var på UL på onsdag og så det lille kreket. Et lite menneske plassert midt i livmoren med et ivrig bankende hjerte. Måtte felle noen lettelsens tårer da. Bekymrer meg ikke veldig mye, tenker liksom at dette må gå bra. Tror jeg er enda mer kvalm nå enn de andre gangene, men det er mulig jeg husker dårlig... Sier til meg selv at SÅ kvalm kan jeg ikke være til ingen nytte og at dette derfor må vare helt til desember. Kos deg med de andre flotte jentene på Holmsbu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå