Gå til innhold

Med feberblanke øyne.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla har stadig stigende feber her.... Er det ikke typisk at en eller annen skal bli syk sånn rett før mamma skal på etterlengtet avslapping???? Men, men.... godt ungen har en oppegående pappa som tåler litt ruskevær;=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No vart æ srkæmt...... Trodde et lite øyeblikk at det var du som hadde pådratt deg feber.

 

Det er bare godt for pappaer og prøve seg ut på litt sykdom.....

Skrevet

Eller skræmt.....

Skrevet

HA! Litt feber hadde ikke stoppet meg nei! Mulig jeg ville blitt litt trafikkfarlig, men det er jeg forsåvidt ellers og ;=)

Skrevet

Typisk nok!

Nesten en liten radar innebygd i de små kroppene, de værer at mor skal bort:o)

Skrevet

Skulle selvfølgelig si god bedring og bra at pappaen ikke ser mørkt på å være alene med små syke barn!

Skrevet

Uff ja er det ikke typisk!

 

Men sikkert noe ala lille rosa sitt "opplegg"......hun er bedre nå og det er visst noe som går, litt magestyr etc......

 

God bedring til snuppa og kjør pent til mamman:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...