♥Snulder Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Vesla har stadig stigende feber her.... Er det ikke typisk at en eller annen skal bli syk sånn rett før mamma skal på etterlengtet avslapping???? Men, men.... godt ungen har en oppegående pappa som tåler litt ruskevær;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 No vart æ srkæmt...... Trodde et lite øyeblikk at det var du som hadde pådratt deg feber. Det er bare godt for pappaer og prøve seg ut på litt sykdom.....
♥Snulder Skrevet 20. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2007 HA! Litt feber hadde ikke stoppet meg nei! Mulig jeg ville blitt litt trafikkfarlig, men det er jeg forsåvidt ellers og ;=)
Trollmora Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Typisk nok! Nesten en liten radar innebygd i de små kroppene, de værer at mor skal bort:o)
Trollmora Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Skulle selvfølgelig si god bedring og bra at pappaen ikke ser mørkt på å være alene med små syke barn!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Uff ja er det ikke typisk! Men sikkert noe ala lille rosa sitt "opplegg"......hun er bedre nå og det er visst noe som går, litt magestyr etc...... God bedring til snuppa og kjør pent til mamman:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå