Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 skal legge ut barnevogna mi tilsalgs i dag.. hva er det viktig å få med seg da? av info og bilder?
MammaDilla Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Dette så jeg etter da jeg skulle kjøpe brukt vogn; Modell Fint brukt? Lett å kjøre? Luftdekk? Duo/sports vogn? Ja.. var vel det som var mine kreterier... Jeg fikk med simo vognpose som hørte til vognen og syntes det var et pluss.
vårspiren Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Fint at du tar mange bilder fra flere vinkler. Få med om vognen har slitasje eller ei. Og skriv hva slags tilbehør som følger med. Hvis det er noen skrammer på den er det lurt å ta bilder av dem, slik at kjøper ikke får seg en negativ overraskelse. Få med om du kan tenke deg å sende i posten eller ei. Å sende i posten koster ca. 200,- Før du skal ta bilder er det lurt å rengjøre vogna den og vaske hjulene. Ta bilder med en nøytral bakgrunn. Lykke til!
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Gjør det som de to før meg har nevnt, og ta gjerne bilde av vogna sammenslått også. Ca. pris er også greit å ta med synes jeg. Har nettopp titta etter vogn på nett selv. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå