Gå til innhold

Noen med erfaring fra kurs på Ullevål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg har tenkt til å melde oss på fødselsforberedende kurs på Ullevål. Noen som har erfaringer fra dette? Eller med omvisningen på sykehuset? Vi er litt i tvil om hva vi egentlig har behov for. Kommer litt an på hvor gode kursene er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! vi rakk aldri å være med vi, for de hadde ikke ledige kurs før etter at vi skal ha født=) så hvis du vurderer det, ville jeg ha meldt meg på I GOD TID før termin, hvertfall=)

Skrevet

Men jeg tror kanskje det er mannen som får mest ut av det, for vi gravide har en tendens til å lese litt mer på nettet om hva vi har i vente;p Har du vært inne på nettsidene deres? der står det jo veldig mye, og så er det flere snutter med fødestillinger osv. og man kan se hvordan det ser ut der. Står også mye om smertelindring.

Jeg føler at jeg har lest så mye rundt forbi at det ikke er noen verdens undergang at vi ikke rakk noe kurs. Selvom sambo nok hadde hatt godt utbytte av det=)

Skrevet

Ser absolutt poenget ditt. Fore min del har jeg ikke froberedt meg så fryktelig mye ennå, fortsatt 80 dager igjen og jeg kjenner meg liksom ikke helt "fødeklar". Skal ta meg en tur på hjemmesiden deres, godt tips.

Samboeren min er sykepleier så han tåler nok en del men blir nok en merkelig opplevelse når det er noen man er glad i det gjelder.

Skrevet

He, he, den forbredelsen kommer nok;p men nå har jo jeg vært sykemeldt i evigheter med BL, så da har nettet vært flittig brukt!!! HVis sambo er sykepleier så ville jeg nok ha revurdert verdien av kurset, altså. Selvom om vi ikke har vært på det, så har jeg hørt at det stort sett bare er mennene som får noe ute av det, men samboeren er vel litt mer vant til sykehus enn de fleste andre?;p

Men hvis dere bestemmer dere for å gå på kurs, ville jeg som sagt forhørt meg nå. send en mail og spør når neste ledige kurs er=)

Skrevet

Det skal jeg gjøre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...