2småkrapyl Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Nå har det jaggu gått 9 dager over, og jeg har ikke noen tegn på at ting er i gang. Det er jo helt grusomt!!! Har hatt godt mot denne uken føler jeg, men enda en helg uten at jeg har født....fy FFFFFFFFF!!!! HVORFOR!!!!!!!??????????????? Bare litt desperat....
**My little Miss drama and I** Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Stakkars deg.. føler med deg!!! helga er jo såvidt begynnt da, så man kan jo krysse fingra:-)... har du prøvd å lokke den lille ut?! har 3 dager til terminen, men er innstilt på å gå over mellom 5-9 dager da... men håper jeg slipper.. synes synd på de som må vente og vente og vente.. ****FøDeTøV***** sendes din vei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lillemor_og_jeg Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Skjønner godt du er lei! Har selv to dager til termin nå men regner med jeg må gå litt over. Uansett håper jeg babyen din kommer snart, lykke til! )
Trillet Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 hei hei... Er åsså 9 dager på overtid i dag... veeeeldiii kjipt... har åsså hatt godt mot i forhold til helga... Sjekk tråden min på skravle som heter " jeg fikk nettop telefon om at jeg kommer til å føde i dag:) Uansett.. sender deg litt fødestøv......-------.....-----....------=)
kokko Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 ja jeg .... begynner overtiden i dag jeg... -1 i dag.. og jeg som trodde at jeg skulle føde til nå.. men neida så nå har jeg innstilt meg på 3 mai... då må det jo komme.. eller så blir jeg satt i gang da iallefall.... sist svangerskap så fødte jeg til termin.. så hadde jo ikke regnet med overtid denne gangen selv om at jeg vet at det er fult mulig... og alle mine venner som skulle... legg merke til skulle ha sine barn etter meg... de har fått sine små hærlige prinser... mens jeg ruger fremdeles... det er urettferdig....
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Føler med deg. Jeg gikk 10 dager over..... Pyton å gå slik og bare vente...
Makka Pakka Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Jepp, 11 dager over. På mandag setter de meg i gang om ingenying skjer i løpet av helga. Jippi, nå skjer det noe hvertfall!!!
mettings Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Jepp!! Jeg er 14 dager over tiden, og det har vært de lengste dagene i mitt liv. Forrige gang gikk jeg over med 9 dager, og trodde vel ikke jeg skulle slå den rekorden. Så feil kan man ta... Har hatt kynnere i tre uker, og flere ganger hvor jeg har trodd noe har vært på gang, men så har alt roet seg igjen. Var på overtidskontroll idag, og skal settes igang imorgen tidlig. Så innen mandag bør jeg ha født ifølge legen som sjekket meg.. Lykke til, og den som venter på noe godt osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå