Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor de selger sparkebukser/myke bukser uten strikk osv? h&m fører jo bare sparkebukser opp til str 62.Skal man liksom kle opp en 3 mnd baby i små versjoner av voksenklær? Er jo noe som er fint når man skal ut på besøk/kafe osv,men hjemme er de ikke noe gode for han å ha på , når han som andre små ligger på ryggen store deler av dagen.

Hva synes dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøstebarn har sparkebukser i ull opp til ganske store størrelser. Er litt dyre, men skikkelig fine. Har 2 stk, og de er flittig brukt.

Skrevet

vi bruker strømpebukse vi når vi er hjemme. Har det varmt, så han ligger kun i body og strømpebukse. Har handlet noen joggebukser på Polarn som er kjempefine, og vi har i tillegg fått en del joggebukser (tror de er kjøpt på Cubus) med tilhørende genser. De buksene er fine selv om en ikke bruker genseren.

Skrevet

Joha sine. Jeg har en sparkebukse som passer ennå, og hun bruker str 80 i klær (den er 70)

Skrevet

Vi bruker strømpebukse og body vi også. Men jeg har funnet noen bukser på h&m i str 62,68 og 74 som har fot. Men det er ikke sele på de.. Blr som en joggebukse med fot. Men de er kjempe god å ha på. Ikke at han har sagt det til meg, men det seri hvertfall behagelig ut. Har de i blå, blå og hvitstripete, rosa og rosaog hvitstripete. Tror de koster 98 kr for to stk.

Skrevet

Finnes jo massevis av joggedresser i kjedebutikkene, ellers vet jeg cubus har noen sparkedresser i størrestørrelser enn 62. Hvis dere bare er hjemme kan du jo bruke pysjer også.

Selv er jeg mor av typen som synes det er kult å dresse opp frøkna i olabukse og hettegenser (mini-me), men hjemme er det mest body og strømpis! Når de bare liigger stille er det jo ikke så mye de merker til klærne, det blir verre når de rører på seg, da begynner du å stille mer krav til at klærne skal være lette og behagelige.

Skrevet

Lindex har også noen gode bukser som ikke strammer noen vei. Fåes i 2pk tror de kostet 79 eller noe sånt. Ser veldig deilige ut å ha på

Skrevet

Har du sett de Katvig sine dresser? De er kjempe fine og finnes i mange str. Ikke dyre heller...også er det så behagelig for babyen......IdaT har også sånne hele dresser som er veldig fine....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...