Gå til innhold

Stikninger i underlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt sånn stikninger nedentil, som i innvendig.... Hvis jeg skulle ha gjettet hvor, så ville jeg ha tippet livmortappen eller noe sånn.

Jeg husker ikke om jeg hadde sånn sist gang? Noen som vet hva dette er? Det er j***** vondt! Men det er ikke konstante smerter og stikninger altså, det var et par tre høgg i morges, og noen i går også.

Er forresten i uke 36, hvis det er relevant...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg har også det. Føles som lyn eller elektrisk støt. Kjenner best når jeg går, men får det også når jeg sitter el. f.eks. når frøkna inni der sparker fra med beina og stanger hodet nedover i bekkenet.

Jeg ringte jordmor på føden, og hun mente at det er nerver som ligger i klem (jeg som hadde håpet på at det betydde at hodet festet seg, eller modning etc., men dessverre). Jordmor mente videre at det er pga bevegelser i bekkenet fordi vi er blitt litt mykere i sammenføyningene, og at det kunne hjelpe å gå til kiropraktor. Jeg er også i uke 36, og spurte om jeg måtte forvente å ha disse smertene helt frem til fødselen, men det kunne hun ikke svare på.

Håper dette var til hjelp for deg.

Skrevet

Akkurat, så det er det det er! Jeg hadde jo også håpet på at det var modning eller noe sånn, men men.... Så langt er det levelig med, så jeg kjenner ikke jeg orker gå til kiropraktor, men skulle det forverre seg, så er det jo kjekt å vite at man kan gjøre noe!

Takk for svar!

Skrevet

Jeg orker heller ikke kiropraktor. Skjønner ikke hvordan det skal kunne hjelpe, heller.Det er jo "inni der" at det gjør vondt.

Har hatt litt bl-plager, men de har vært mye bedre siden påske, og er også redd for at leddmanipulasjon hos kiro vil påvirke noe annet som ligger og lurer. Men det er klart; hvis dette blir superpyton, er det jo greit å vite at det kan være en mulighet for lindring.

Skrevet

Hei, jeg vil tro at det er hodet som er festet, derfor det klemmer på nærvene. Var slik med meg sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...