Gå til innhold

Hjelp, ho skriker!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gullskatten vår som alltid er så blid og fornøyd -de siste 4 kveldene har ho skreket i ett sett, og vi aner ikke hva som er galt!

Vi har båret og bysset, kost og pratet, trøstet og sunget. Ho har tørr bleie, virker ikke som om ho har vondt i magen, og nærmer jeg meg med puppen blir ho helt krakilsk!

På natta sover ho som vanlig, og på dagen er ho så blid som ei sol. Men når klokka nærmer seg 20.00, da bryter det løs! Og det er ikke grining altså, men skriking!

Hva kan dette være? Vi har ikke hørt så mye lyd i henne tilsammen de 10 ukene ho har levd. Hvorfor skriker ho? Noen som har forslag til hva som kan være galt, og hva vi kan gjøre! Blir så fortvila, det er så vondt å høre på at ho har det så fælt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår gjorde også dette for noen dager siden (3 mnd). Det viste seg at han var sultem, hadde økedøgn og ikke fikk nok mat. Jeg lot han suge og suge og suge, gaav ham deretter litt mm på flaske fra frysern og pumpet meg etter noen timer. Gjorde dette i noen dager og nå er det bra igjen :) Han var også blid på dagen. Kunne nesten virke som om han tenkte at han nå skulle legge seg og ikke har fått nok mat og ville ha dette før han sovnet.

Skrevet

Kan jo være hun blir overtrøtt.. prøv å stelle og legge henne før det bryter ut... Og i tillegg kan du jo prøve å gi litt ekstra mat ja.. Når poden min blir slik er det som oftest fordi han er overtrøtt..

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar begge to! Tror ikke ho får for lite mat, puppene mine er sprengfulle, og ho nekter å spise..

Var nede på helsestasjonen ista for å få råd, og de sa at vi kanskje skulle begynne å legge henne tidligere, at ho ble overtrøtt. Eller at ho hadde sår hals som plaget henne.

Så ikveld skal jeg prøve å legge henne tidligere å se om det hjelper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...