(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Ine Sofie.. (kontra Ida Sofie)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Ine er kjempe fint å passer til dei aller fleste navna så Ine Sofie er knall fint
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Kjempe fint! Må le litt og, for Ine er favoritt navnet til datteren min. Hun sier at babyen heter Ine til fornavn og Smule til "etterpå"-navn. Ine Smule...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Ine er jo enkelt og greit..litt vel kort kanskje...Sofie er gammeldags i mine øyne!
AnitaMedBabyIMagen Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Kjempefint navn :-) Men jeg tror jeg hadde valgt Ina Sofie (med A) :-)
Love my kidz Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Synes det er kjempefint jeg!! Finest med Ine enn Ida. Selv har jeg valgt Ina Emilie, så du skjønner hvorfor jeg liker sjangeren ;-) Har vurdert Ine også, med Renathe til mellom navn. Mye som passer til Ine, og Sofie er tøft! Et tredje alternativ jeg hadde var Ina Cathrin. Gå for Ine sofie du.. kjempesøtt!!!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 veldig søtt navn ja jeg likte både ine sofie og ida sofie jeg da =)
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 20. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. april 2007 Så kjekt at mange liker det da! syns Ine Sofie klinger bedre enn Ina Sofie jeg.. Nå gjenstår det bare å overtale samboeren min:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå