Gå til innhold

Foreldrepenger i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det den 20. i hver måned NAV betaler ut foreldrepenger? Eller varierer det? Venter spent på min første utbetaling! Om den i det hele tatt kommer, eller om det har skjedd noe surr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan variere litt fra kommune til kommune tror jeg. Her jeg bor, får vi utbetalt i slutten av måneden, ca 28.

Skrevet

Jeg får foreldrepengene fra jobben og så utbetaler nav de tilbake til jobben etterpå. Jeg får det da den 12 hver mnd, når jeg vanligvis skulle fått lønn. Ansatt i fylkeskommunen.

Skrevet

det står iallefall at det er den 20 i innfosiden fra NAV da. får man utbetalt direkte fra arbeidsgiver så er jo datoen en annen. sykepengene kommer på slutten.

Skrevet

Ja, da kan det hende jeg blander med sykepenger. Er et par år siden jeg fikk foreldrepenger nå.

Skrevet

Sykepengene her er den 26 hver mnd... foreldrepenger mellom den 20-26.. håper de kommer i dag! da blir jeg gla.. åsså spent på første betalingen:-)

Skrevet

jeg skal få foreldrepenger i denne mnd for første gang, å i brevet fra nav, står det att utbetaling vil være den siste dagen hver mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...