Gå til innhold

kynnere hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Har hatt en del kynnere store deler av graviditeten men nå tar det helt av. Har de siste dagene hatt masse!! Kommer helt fra før jeg står opp fra senga om morgenen. Hadde mens terminen for to dager siden men UL terminen er ikke før om 2,5 uke. Tror den rette terminen er et sted midt i mellom. Går til modningsakupunktur hos min jordmor, og hun også syns det e rspennende. Sier hun kjenner på pulsen min at det kan skje når som helst. Er førstegangsfødende så vet ikke helt åssen dette er. Er det andre som har det sånn som meg? Eller noen som vet om dette er tegn på at noe kan skje snart?

Klemmer til alle, og lykke til med det eventyret som alle skal oppleve om bare litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har det på akkurat samme måte. Mye kynnere store deler av svangerskapet, men nå kommer de stort sett hele tiden. Termin om 2 dager. Har også gått til modningsakupunktur hos jordmor, og hadde 4 og siste behandling for 2 dager siden. Har merket fremskritt for hver gang jeg har vært der. Er annengangsfødende. Hadde ikke modningsakupunktur forrige gang, og da merket jeg ingen tegn til noe før de første riene kom.Da kom liksom alt på en gang, og fødselen tok laang tid! Har også fått høre av jordmor at jeg har "fødepuls", så nå venter jeg i spenning! Lykke til med fødsel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...