Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Min baby er nesten 3 mnd nå. Hvilke rutiner har dere fått i løpet av dagen ang søvn. Min baby har en dupp nesten rett etter at vi står opp. Og resten av dagen er det ikke mye faste duppetider. Hvordan får man det? Bestemmer man seg bare for at nå skal babyen sove, og legger den i vogna ute feks? Er litt grønn på dette? Hvor mange dupper har deres babyer i løpet av dagen- og når er det leggetid? Vi har vært heldige der, og får henne i seng til ca 19:30.
currrly Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Vi har ikke så faste sove tider på dagen enda (ho blir 3 mnd 3 mai..), da legger jeg henne ut i vogna når hun er trøtt eller tar en trille tur og kan sove fra 1-4 timer, og litt små dupping ellers! Legger seg også 19:30 om kvelden
Gjest Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Min baby er også snart 3 mnd. Vi har ingen fast rutiner enda, bortsett fra stell og pysj i 19 tiden. Ellers sover hun når hun er trøtt, og spiser når hun er sulten:) Stresser ikke med rutiner...
Big mama;) Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 heisann:) ja det har blitt noen rutiner på vår tulle på 3 mnd..Hun står opp i 6-7 tiden, ligger naken 1 t ,så vasker jeg henne..vi leker og prater..blir trøtt i9 tiden så da triller vi tur..hun sover til ca kl12 så er det mat og lek..pleier å ta seg en liten lur på ettermiddagen ...så steller jeg henne i 6 tiden, får mat og blir lagt inn i sengen i 7 tiden... da sovner hun..hun spiser når hun er sulten,ca hver 2-3 time.. men alle gjør det forskjellig og det finnes ingen fasit på hva som er rett eller galt, gjør det du føler er riktig for ditt barn:)
selfangerkjerringa Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Blir naturlige rutiner når babyen har storesøster som går i barnehagen Lillesøster har en naturlig dupp etter vi har levert størstejenta i barnehagen, og i forbindelse med hentinga igjen på ettermiddagen. Jeg bestemte meg for at hente-situasjonen passet fint for trilletur, da putter jeg ungen i vogna rundt kl 13, da sover hun gjerne der til 15-16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå