Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Det er fullt over alt i Bergen på de tidene vi kan gå, og det starter ikke opp igjen kurs før til høsten. Gutten er nå 5 mnd og jeg har skikkelig dårlig samvittighet over at jeg har vært så treg med å melde oss på. Er det andre som har gått med barna på babysvømming da de var litt større ?
Vildur Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Vi begynte da sønnen vår var 6 mndr., og det går veldig fint. Han liker seg veldig godt i vannet. Du trenger overhodet ikke ha dårlig samvittighet pga. dette, babyen lider jo ingen nød selv om den ikke går på svømming:-)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 bynte da mathias va 7 mnd..!!! men du kan jo prøve å gå uten om da! det er jo bare å holde en over vann !! he he!! å ikke være så lenge di første gangene... kanskje 15-20 min.. du får jo både badebleie å badetruse! vi har brukt bade truse pga bedre bevegelighet ( sa svømmelæren da) å selvfølgeli ikke ta babyen me ut på tom mage!!! det e kjempe kosli å gå i basseng!! men ikke ha dårlig samvittighet!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 De har baby svømming på askøy vist ikke det er langt unna deg? Her erdet om onsdagene og mandagene. Er litt billigere enn i bergen også
2 søte Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 det er babysvømming på radøy og. vet det høres forferdelig langt ut,men det er bare 20-25min fra knarvik og da ca 50min fra bergen... og jeg har lest et sted de har startet opp babysvømming på breistein. og tror de har i åstveit hallen. men prøv uttafor. venninen min fikk plass et par uker før kurset startet så det er bedre nok mindre pågang i destriktene..
jamlena Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 min bebis er 8 mnd om 3 dager og vi skulle egentlig starte på babysvømming i dag, men siden han er så forkjøla venter vi til neste gang:) gjør ingenting å starte sent med de. min eldste gikk og på babysvømming- starta samtidig med han- rett før 8 mnd. det var helt perfekt- han storkosa seg, og virket faktisk som han fikk mer utbytte av det enn de som var mye mindre..
2 søte Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 jeg og har følelsen av det. jeg begynte når snuppa var ca 6mnd, og hun koser seg så mye meri vannet enn de som er mindre og sskjønner litt mer av det rundt hun. men de er vel noe med lukkemuskelen som skal trenes opp, men det kan du jo gjøre litt i dusjen, så barnet er vant til å få vann over hodet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå