Joikaboll@ Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Regner med at jeg fortsatt har god tid, men når bør man bestille da?
Mamma`n til Noah Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Vi skal gifte oss 11. august og de på Tina`s blomster sa jeg kunne komme i juni en gang...
Gjest Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Jeg tror det kommer litt an på hvilken butikk du bestiller fra - hvor populære de er ;o) Også hvor mye blomster du bestiller. "Min" blomsterdame sa at vi må forte oss nå hvis vi vil bestille mer enn brudebukett + knappehullsblomster, da hun kun gjør ett bryllup pr helg (dvs hvis vi vil bestille borddekorasjoner og kirkepynt av henne også). Vi gifter oss 2. juni.
Joikaboll@ Skrevet 20. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2007 Okay, om jeg er ute et par månder i forveien går det greit da
To gutter + spire Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Hun i butikken sa eg kunne komme et par uker før.vi skal nemlig lage dekorasjoner og bukett selv. Så vi kjøper alt tilbehør samtidig som vi best. blomstene. skåler /vaser etc.skal vi kjøpe på ikea - mye billigere! vi skal ha hvite roser og blå hortensia!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 2-3 uker før bryllupet fikk jeg beskjed om:) Dette gjaldt brudebukett og knappenålsblomster!
jente,jente, ? Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 ca. 1-2 mnd før fikk jeg beskjed om.. Vi gifter oss i juni og jeg har nå bestilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå