Gå til innhold

NÅR bestille blomster?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at jeg fortsatt har god tid, men når bør man bestille da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal gifte oss 11. august og de på Tina`s blomster sa jeg kunne komme i juni en gang...

Skrevet

Jeg tror det kommer litt an på hvilken butikk du bestiller fra - hvor populære de er ;o) Også hvor mye blomster du bestiller. "Min" blomsterdame sa at vi må forte oss nå hvis vi vil bestille mer enn brudebukett + knappehullsblomster, da hun kun gjør ett bryllup pr helg (dvs hvis vi vil bestille borddekorasjoner og kirkepynt av henne også). Vi gifter oss 2. juni.

Skrevet

Okay, om jeg er ute et par månder i forveien går det greit da :)

 

Skrevet

Hun i butikken sa eg kunne komme et par uker før.vi skal nemlig lage dekorasjoner og bukett selv. Så vi kjøper alt tilbehør samtidig som vi best. blomstene. skåler /vaser etc.skal vi kjøpe på ikea - mye billigere! :)

vi skal ha hvite roser og blå hortensia!

Skrevet

2-3 uker før bryllupet fikk jeg beskjed om:) Dette gjaldt brudebukett og knappenålsblomster!

Skrevet

ca. 1-2 mnd før fikk jeg beskjed om.. Vi gifter oss i juni og jeg har nå bestilt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...