vår2007 Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Endelig hjemme med lille Julian!!han kom mandag 16/4!3980g og 53cm lang!nesten nøyaktig like stor som storebror! Våknet 06 med "gode"tak i ryggen og magen,dro på sykehuset klokken 0830,hadde da hele 7 cm åpning..!utrolig 9cm klokken 11 ,men da stangnerte d litt som med første gang(som etter 36 timer endet i vakumforløselese,udramatisk,men veeeldig slitsomt)men heldigvis etter og ha presset i over en time kom han klokken1345!!så det hele var unagjort på 8 timer,noe jeg syns var deilig!Har tatt en del modningsakuputur,osv og hatt MYE maserier og veldig kraftige kynnere de siste ukene,så d har tydeligvis modnet masse.. han hadde litt gulsott,så måtte sole seg litt en natt og kom hjem igår kveld!!phu..er veldig sliten sov ikke på sykehuset i det hele tatt!! men utrolig lykkelig!!!! masse fødestøv til alle der med barna i magen enda..uff,nesten litt rart uten magen!! kommer sikkert til å henge her litt for det! stor varm klem fra meg!! noen som vet hvordan d har gått med IZ...????????
apollo71 - har fått gutt Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Gratulerer med lille Julian. Jeg og holder på med modningsakupunktur og håper at det virker :-). Lykke til som nybakte foreldre :-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 gratulerer så mye med gutten.Kos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå