Gå til innhold

Hvilken str i klær bruker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..deres 6mndr gamle babyer?

Min bruker 74-80 Han er utrolig lang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer å få på han 68, men da ser han litt opphengt ut, og det liker jeg ikke helt=p

Skrevet

Min gutt er bare snart 5mnd, og her har vi måttet gå over til str 74 i body. Bukser kan han fortsatt bruke str 68.

Skrevet

her bruker vi fortsatt 68, har begyntmed litt bodyer i 74

Skrevet

Gutten min er 4 1/2mnd og han bruker str.74/80 Men da skal det sies at jeg bruker 80 fordi jeg tar alle klærne hans i tørketrommelen,så da krymper det en god str. Ellers er gutten min litt stor også da;-)

Skrevet

min er nesten 5 mnd og her brukar me mest 74, har 1 bukse at i 68 og nokre jakker...bobledressen hans må eg presse på han...håpar verkeleg snøven på sunnmøre forsvinn......eg her lyst på sommar no ja:)

men må sei at eg er ganske sjokka over forsjellane på størelsane hos dei forsjellige butikkjedene...ganske vilt kunna ikk ein 74 våre d da?

m han er lang da på 4 mnd var han 67,5cm så...no er han vel nærmare 70 tur eg.

Skrevet

da mathias va 6 mnd brukte vi 62

Skrevet

Oi, da var mathias liten! Hvert ordentlig baby han da..

Skrevet

Her brukes 68 for det meste, og 62 i noen bukser. De er 64 og 66 cm.

Skrevet

Han er 5,5 og bruker stort sett 80, men det varierer veldig fra merke til merke. Lindex bruker han 86 og Zara bruker han 86/92 f.eks.

Skrevet

han bruker 74-80, men 74 begynner å bli litt smått, nå er jo han 73 cm og 9,5 kg da;)

Skrevet

gutten min er 5 mnd og bruker 68. Men har faktisk jogge bukse i 56 som han bruker enda, he he. Det er så stor forskjell på klær synes jeg. Har også en joggedress i 74 som er alt for liten. Så man kan fort bli litt forvirra=)

Skrevet

jenta mi er over 7mnd og bruker 68 enda..

Skrevet

Hun er 6 mnd og bruker 68 men det er litt stort siden hun bare 67cm lang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...