Gå til innhold

Hva om vi hadde valgt annerledes?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gang tenkt på hvordan livet vårt ville vært om vi ikke hadde valgt en mann med barn? Og da tenker jeg spesielt på oss jenter som er unge og ikke har barn selv...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

livet mitt hadde nok vært bedre om jeg hadde møtt min mann før han fikk barn.

det hadde vært mye mindre konfliktfylt, og det hadde vært fyllt med andre mer spennende ting også i de periodene barna hans er her.

sosialt liv, turer, og andre ting

Skrevet

Tenkte på det å kunne ha tid sammen, pleie forholdet, istedenfor å være barnevakt

Skrevet

Dette synes jeg høres fryktelig egoistisk ut, og disse tankene burde dere kanskje ha gått litt igjennom før dere valgte en mann med barn...

 

Skrevet

jeg bare sier at livet hadde vært veldig annerledes, det hadde vært mer som i de helgene/ukene vi ikke har hans barn hos oss hele tiden.

 

siden jeg vet hvordan livet er når barna er her, og jeg også vet hvordan livet er resten av tiden, vet jeg hvordan ting ville ha vært om min mann ikke hadde hatt barn fra før. når de barna ikke er her er livet temmelig harmonisk og vi har en vennlig og fin tone i hjemmet. når barna hans er her er det misnøye og krangling fra morgen til kveld. de har så mange konflikter med seg som ikke er med fellesbarn, de krangler seg i mellom og de krangler med oss.

 

men jeg mener jo at jeg har det best sammen med han, både bedre enn uten og bedre enn sammen med en annen, det er jo derfor jeg er sammen med han :-)

men ting ville nok vært enda bedre om han ikke hadde hatt barn fra før. ikke noe hokkus pokkus det en tar jo hverandre på godt og vondt.

Skrevet

Mennene deres hadde ikke vært de personen de var om det ikke var for barna sine.

Vet det høres pussig ut, men man forandrer seg MYE mår man får barn. Det bringer virklig ut det best i en. (for de fleste iallefall)

 

Skrevet

Ikke vet jeg, jeg er mor, men jeg er jo fremdeles meg, har gjort ulike praktiske forandringer i livet mitt, men har ikke forandret personlighet.

Det gjelder de fleste andre jeg kjenner som har fått barn også, de er jo fremdeles slik de alltid har vært, noe greie og andre ikke fullt så greie.

Tviler på at det skal gjelde noe sært for min mann, og at jeg ikke ville ha forelsket meg i han om han ikke hadde hatt barn fra før, for at han da ikke skulle være like lett å bli glad i.

Jeg forstår ikke helt hvor du vil med dette, det hørest litt sånn bla bla bla ut spør du meg, men det er godt mulig du har gjort deg helt andre erfaringer enn meg.

Skrevet

barnevakt ????? håper ikke faren ser på seg selv som barnevakt til egne barn ?????

Skrevet

ja, tenk om... Da hadde jeg ikke levd det rike live jeg faktisk lever! At stesønnen min kommer annehver helg er noe vi ser fram til, og heldigvis ser vi at vi er en hel familie først når han er her. Vi lever veldig bra ellers også, misforstå meg rett, men først da er hele famlien samlet:)

Stesønnen min er klok, og gir meg et litt annet perspektiv på livet:)

Skrevet

Da hadde nok også livet vært veldig annerledes :-)

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...