ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Hvor gikk dere inn? Skal vi gå inn der det er innleggelse til føden eller? Skal dit på mandag...
mamseeeen Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Vi gikk inn oppe ved poliklinikken... men mulig det er annerledes når man skal ha omvisning i gruppe? var bare meg og sambo på omvisning, var gjennom jordmora jeg har her i malvik!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 Oki, ska på gruppe vi schø.. Så æ vet egentli ikke. Går me dæ da? Ikke blitt nå fødsel enda der i gården heiller?? Sååå kjedli å gå å veint sånn!
mamseeeen Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 joda d går nå, men æ e lei:-( ska te jordmor nå kl 10 så håpe hu kan hjælp mæ litt på gang! æ veit jo itj kordan snuppa ligg el om hu e fæsta så d ska bli spennende! mærke du nå spes ætter i går da?
Luni82 Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 møtte opp ved kiosken i 1.etg. Gikk inn hovedinngangen....mulig dette varierer da....
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2007 Bli spennanes å sjå om hu kain hjelp dæ litt da. Bli så klar av å gå sånn... Hain satt nåle som sku åpne bekket mitt da, å i dag klare æ ikke å gå!! Så d e åpen i allefall! Men fikk ikke nå kynnera elr nå sånt. Så vess d itj skjedd nå i hælga sku æ kom tebake. Men ska jo på sykehuse på tirsdag å få satt nåle da, så d spørs om d skjer nå eller ikke. Tvile på at d gjær d, men æ HÅPE!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2007 Va du me i gruppe Luni82? Sånn at hele gruppa møtt opp der?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Har vært det og fikk beskjed om og vente i gangen utenom der man går inn for og ta ul.Var i gruppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå