Gå til innhold

Er dere rike dere som ammer ennå....?


Har to godgutter!

Anbefalte innlegg

Og har høy utdanning? Hehe... de påstod på radioen at mødre som har høy utdanning ammer lengst! Jeg ammet til 6 mnd så da er det vel dårlig stilt her i gården ;)

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe. eg ammet i 7 uker, får 6000 i mnd og har bare tulla utdannelse (5 vekttall på universitetet og en fra næringsakadamiet som er urbrukelig) men skal kanskje gå på skolen til høsten, så når eg er ferdig utdannet og får en til baby kommer eg sikkert til å amme i 10 år haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer to ganger om dagen, og har bare ett års utdannelse utover vgs. Men har jobbet meg oppover i systemet der jeg jobber, lærer på veien, teller det, ell?? ;DD

Synes det er litt rart om de som har lengs utdannelse ammer lengst, ville tro mange har jobber de føler de må raskt tilbake til, eller er jeg veldig generaliserende nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Har lang utdanning (10 år på universitet), ammer barna mine lenge (altså så lenge de vil selv, hhv 22 mnd og 15 mnd, Ingeborg skal sikkert holde på lamge hun også...) men er absolutt ikke rik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hoho :-) Hvor er de pengene gjemt unna da???

 

Ammer enda, har 4 ars utdannelse og 800.000 i lan (studie og huslan), sa rik er jeg definitivt ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang utdannelse, masse lån og rik på flotte unger og kjekk mann. Ammer framleis og kjem nok til å gjera det ei stund til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstemann ammet jeg til ti mnd alder og minsten her ammer jeg ennå. Jeg er IKKE rik, men jeg har vel det som kalles for høy utdannelse. Men ti mnd er jo ikke spesielt lenge da synes nå jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...