Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har opplevd dette. Gutten min har hele veien sovet godt om natten, men den siste uken våkner han mye, stort sett går det greit når jeg gir han smokken, men nå har han to ganske lange økter hvor han ligger å skravler, styrer, leker med bamsen sin og vrir og og åler seg.

Sover han for mye på dagen tro, han er stort sett ikke våken mer en 2 - 2 1/2 time av gangen, da sover han gjerne en times tid. Ikke lett å holde en baby våken heller da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini hadde også sånne perioder, de var gjerne forbundet med at hun enten fikk tenner eller at hun "lærte" noe nytt, (som å krabbe, gå etc etc). Forhåpentligvis så går det over av seg selv ganske kjapt, gjorde det her i allefall :-D

Skrevet

Min er 7 mnd nå og har hold på sånn en tre ukers tid. Gjesp! Fått en tann, men det ser ut som om det er flere på vei + begynt å krype, klappe i hendene og spille på slurva, så jeg støtter teorien til hun over her :)

Skrevet

Godt å høre:) Ingen antydning til tenner eller krabbing enda, men det kan jo hende det plutselig skjer noe:)

Skrevet

Min gjorde akkurat det samme når han var fem mnd. Varte ca tre uker her. Gikk plutselig bare over, vet ikke hva som var grunnen. Var oppe ti til femten ganger hver natt, holdt på å klikke! Trøsten er at det går over:)

Skrevet

Bruk pose som du fester i senga(babysafe, tror jeg det heter). Åling og krabbing i senga blir bare verre med alderen, dessuten begynner de også å reise seg i senga etterhvert. Posen virker hemmende og får de til å skjønne at i senga skal det soves. Bruker pose selv til sønnen min på 9 mnd, begynte akkurat. Det er egentlig litt for seint, fordi han allerede vet at det går an å åle i senga og prøver på det. Jeg fester posen med tråder på begge sidene og i fotenden. Binder trådene slik at han kan snu seg på siden og sette seg opp,men ikke krabbe.

Kanskje du syns dette høres brutalt ut, men selv syns jeg alternativet er mye verre: Et barn som reiser seg i senga slik at den kan velte og/eller et barn som holder foreldrene våkne med å leke i senga. Det er ikke koselig for noen av partene, spør du meg.

Skrevet

Vi hadde det på samme måten i ca 3 uker. Så gikk det over en stund, men begynte pånytt før hun fikk tann. Nå er det bedre, men gruer meg hvis det skal fortsette hver gang hun får ny tann...

Skrevet

Har tenkt litt på denne posen, men gutten min har aldri likt å bli "pakket" inn, så jeg er redd det bare blir verre.

Ååå jeg gleder meg til sensommeren når vi er ferdig med å bygge på og han får eget rom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...