Gå til innhold

opp 4 kilo på tre dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det mulig da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det var en del ja. Har du ikke fått vann i kroppen da?

Skrevet

Det setter merker når jeg trykker med fingrene på føttene mine og jeg synes hendene mine ser litt pløsete ut, men jeg føler meg liksom ikke sånn som de som har mye vann i kroppen beskriver det som.

Skrevet

Men det har sikkert kommet en del fordi da vet du :) Man opplever det med vann i kroppen veldig forskjellig. Ikke sikkert du har fått så mye heller da, men det merkes nok på vekten

Skrevet

Ja, du har nok rett. Fant ut at jeg skulle prøve med en ring, og jeg kan faktisk ikke forstå hvordan jeg noensinne har fått den på meg tidligere, for nå hadde jeg ikke en sjanse til å få det til..

Usj, dette var ikke no særlig...

Skrevet

Hihi, det er nok bare slik det er på slutten. Har bare fått litt vann i føttene enda jeg. Heldigvis! Sist gang så jeg ut som en vannballong! Men det var midt på sommeren også da, litt verre da. Fikk ikke på meg ringer, sko eller noen ting. Vassa rundt i sandalene til sambo, hehe.. Lekker!!

Skrevet

Jaja, det er tross alt bedre å gå opp i vekt pga vann enn pga andre ting, dette går ihvertfall over:)

Håper jeg kan få lov av skjebnen til å beholde mine egne sko en stund til ihvertfall, hehe. Du var sikkert litt av et syn der du gikk:)

Skrevet

Ja, det er sant det. Og det forsvinner jo med en gang etter fødselen også :)

Litt av ett syn ja, husker en kamerat av sambo kom på besøk da jeg lå i solstolen min i trekant bikinitopp, og den svære fotballshortsen til sambo, med de digre tømmerhogger legga.. Da klang det så fint fra han: jaja, det er der du har standet!! TAKK liksom!! hihi

Skrevet

Hahaha:) Stakkar, morro å høre i grunn..

Jaja, vi får holde ut med å se ut som om vi hører hjemme i dyreparken en liten stund til:)

Skrevet

Hihi, ja vi må nok det.. Vugger som en pingvin her jeg går jeg så, bekkenløsning hehe

Skrevet

Her også, og jeg som hadde så gode intensjoner om å holde meg sporty og vrikke på rompa til siste dagen. Hahaha, kan bare glemme det ja, vagger rundt som ei anna gås...

Skrevet

Hei,

Du bør for sikkerhets skyld bestille deg en legetime og få kontrollert blodtrykk og levert en urinprøve. Så mye vann på kort tid kan være ett tegn på svangerskapsforgiftning. Ikke for å skremme, men jeg har opplevd dette, og det er greit å utelukke det i hvertfall!

Skrevet

Det er det jeg egentlig er litt nervøs for, siden jeg hadde +1 på protein og noe høyere blodtrykk enn jeg bruker å ha på forrige kontroll. Skal på sykehuset uansett på tirsdag, tror du det holder å ta det opp med legen da? er så lite glad i å ringe sånn...

Skrevet

Jeg ville fått meg time i dag. Svangerskapsforgftning kan utvikle seg så fort. Det er tryggest for deg og ungen, og så slipper du å tenke mer på det i helgen. Jeg ble forløst på dagen i forrige svangerskap, og hadde ikke engang merket symptomer....

Skrevet

Kan jeg ringe legesenteret og spørre om å få snakke med legen min, eller må jeg bestille telefontid eller noe slikt? Har aldri gjort det før...

Skrevet

Jeg ringte jeg, og sekretæren skulle be henne ringe meg opp igjen når hun fikk tid. Så da var det gjort... Fikk plutselig angst for å ha fått svangerskapsforgiftning. Det sies jo at det er arvelig også, og søstern min hadde det under sin graviditet

Skrevet

Gick upp 3 kg på 5 dagar för ett par veckor sedan, men mådde fint annars. Både läkare och barnmorska (jordmor) menade på att det var vätska och inget att oroa sig för... Hade oxå +1 på protein, men på vanlig kontroll körde dom en extra test utan att det var något med det.

Mår du bra så e det säkert inga problem! ;o)

Lycka till!

Skrevet

Takk:) Jeg trengte litt beroligelse nå.. hehe, streser meg selv ved å tenke det verste hele tiden.

Skrevet

Haha, skrev jeg virkelig stresser med en s? Jaja, du skjønner vel hva jeg mener allikevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...