Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Så flink :-) Fikk smokken 1 gang i natt, det var alt :-) Kjenner jeg er mye mer uthvilt selv :-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Skjønner jeg jeg har vært heldig! ... min baby(fra 4 uker gammel) sov 6 timer .24-06 da h*n var 4 uker gammel.Da h*n var ca 3 mnd sov h*n fra 20-06. Så kjekt at din også begynner å sove mer! Man blir mye mer uthvilt ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå