WP-TLogPeanut Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Var på NAV og søkte på OS og diverse nå i april... Dessverre var fristen for å søke på OS denne mnd akkurat dagen før,men hun skulle prøve å få ordna det så jeg fikk likevel... Nå aner jeg ikke hvor mye jeg får,om jeg får i hele tatt , eller hva som skjer, men når er det passende å ringe hun damen å spørre om det? Ikke kommet inn noe enda nemlig... Og jeg har iingen penger Vanskelig det her...
MrsReaff Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 ring å hør du alle som får os denne mnd skal ha fått den innen idag. hvis du er alene og har flyttet fra barnefar dvs endret adresse,så vil jeg tro du får full os. det har du vertfall krav på. så sant du ikke jobber da.. da blir den jo redusert. men full os er ivetfall 9600 minus skatt.
WP-TLogPeanut Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 Jeg har rehabiliteringspenger utenom Takk for svar ja,får ringe dem etterhvert som det lir på her
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Ring i vei du, er jo ikke noe ukjent sak at de er treige på NAV heller...:/
WP-TLogPeanut Skrevet 20. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2007 Skikkelig treig og det!! Saken var oversendt til en annen saksbehandler.. så tidligste den blir sett på er over helga... Blæ,da får jeg jo de andre pengene mine uansett :s
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Beklager at jeg spurte. Var ikke vondt ment. Huff, nå ble jeg lei meg på dine vegne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå