Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Jeg venter mens om 3 dager og har siste uken vært "øm" i puppene, og når jeg klemmer på kommer det grå/blank veske utav. Er en del trøtt men ikke så veldi ille, og verker mye i magen, men det har blitt bedre, det er spes på kveld og litt utover morgen. Vil så gjerne være gravid, men føler meg ikke sånn i det hele tatt. Trenger litt oppmuntring her, har tatt tester men de er neg neg neg....=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå