Gå til innhold

Urinveisinfeksjon!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

veldig plagsomt.. har gått på 3 antibiotika kurer og ble endelig kvitt det....i 4 dager!!! nå har det kommet tilbake igjen. er dette vanlig eller er det bare meg?

jeg har aldri vært noe plaget med dette før, tror jeg har hatt det en gang i mitt liv. noen som har råd?

takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det for et par uker siden og ble lagt inn på sykehuset med antibiotika intravenøst + at jeg måtte fortsette selexidkuren når jeg kom hjem.Viste seg at det ikke hjalp noen verdens ting på meg,men jeg drakk sinnsyke mengder med vann,og det mener JM hjalp meg,for antibiotikaen fungerte ikke hvertfall.

Må legge til at jeg ble lagt inn pga nedpressfølelse og mistanke om for tidlig fødsel,hadde kraftige kynnere,som kan være en birvirkning på urinveisinfeksjon.

Jeg er kvitt det nå,men vil anbefale deg å drikke store mengder vann,det renser opp i systemet hvertfall.

Lykke til

Skrevet

Jeg har kurert mine uvi med kjerringrokk te. Drakk 2 store kopper hver dag, samt tranebærjucie, fra Prosan (uten sukker), samt masse vann. Alltid på do etter samleie. Skylle underlivet med vann. Brukte av og til Asan, men tror vann er det beste. Når du har tatt så mange antibiotikakurer bør du også ta gode tarmbakterier for å bygge opp immunsystemet ditt. Fås på apotek eller helsekost.

Lykke til

Skrevet

Ja og masse vann for å skylle gjennom systemet, gjerne varmt vann med sitron.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...