Gå til innhold

Morgenstund har gull i munn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg legger meg tidlig, så våkner jeg tidlig............når lille rosa legger seg tidlig så sover hun lenger.........merkelig det der:-)

Lurer faktisk på om jeg skal hoppe i dusjen og stikke på jobb.....er jo fredag idag, så da kan jeg dra hjem tidligere og forberede meg til spa:-)

Ha en flott dag jenter!

Og en spesielt flott dag blir det vel for deg Gummelillan:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og bare så det er sagt, nå sitter jeg på jobb:-))

Helt alene...........og alarmen står på i deler av bygget, så jeg får ikke kaffe før noen andre kommer og skrur av...........jeg har koden, men husker ikke rekkefølgen på prosedyren!!!

Sånn er det å ha vært hjemme lenge:-)

Skrevet

Jøssenavnpåtrappa!! Tiiiiiiidlig altså :)

God morgen forresten!

Skrevet

I allverden, jeg blir imponert nå!

Hvis jeg mot formodning skulle våkne så tidlig, så krøller jeg meg sammen under dyna og bare koser meg.

Kommer sjelden i seng noe særlig før midnatt og udyret(klokka) plager meg allerede kl 6.

Håper ulinga gav seg sånn at du fikk kaffe mens det enda var morgen :o)

Skrevet

Går klokka her inne feil eller???

Det står da sannelig 05.33 på dette innlegget.

Husket du å slippe ut fuglene og henge opp sola før du gikk på jobb???

Ja det er godt det er noen som er oppe på den tiden, Norge hadde vel stoppet skulle de basert seg på meg tidlig på morningen......

Ha en fin dag du også, og forberdelser til spa må til. Jeg skal bruke litt penger i dag i hvert fall. (siden jeg ikke skal bruke noe særlig i morgen)

Jammen må jeg ikke ha et nytt antrekk, og så har vi, lure som vi er ,pakket bort det vi har av kofferter og bager ( ikke de store koffertene, men sånne weekend kofferter) Og siden lageret vi har de på er stappet, så må jeg jammen meg få en ny......Hilsen mannen min.

(mulig det er fordi han ikke gidder å lete gjennom lageret)

Ha en fin dag, sees i morgen.

Skrevet

Jeg tror jeg bare sender gullungen ned til deg jeg, Klatten ;-) For hun er nemlig tidlig oppe, og det er ikke jeg.................

msb-hf2, jeg må også ut å bruke litt penger idag, for jeg skal jo heller ikke bruke noe i helga nei ;-))))

Kanskje jeg bør sjekke den badedrakten..............hmmmm....

Skrevet

Er du heeeelt sikker på at du er heeeeelt frisk?????05.33!!!!!

Skrevet

Dagen blir liksom ganske lang når man står tidlig opp - det er helt sikkert:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...