Gå til innhold

Dere som fikk epidural.. Kan dere se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner ofte at jeg er støl/nummen og til tider har vondt i ryggen/korsryggen der epiduralen blei satt.. Og i det siste har jeg hatt sånne "grøsninger" bare på den siden hvor jeg ble lam av epiduralen.. (ble bare lam i den ene siden). Det er 6 uker siden fødselen..

Flere som har hatt/har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente ikke disse grøsningene, men jeg kjente det i innstikkstedet i hvertfall tre mnd etterpå. Spesielt når jeg strakk meg etter noe.

Skrevet

heisan

dette høres veldig kjent ut. jeg fikk og epidural som bare virket på den ene siden, utrolig slitsomt ikke sant? vel uansett jeg hadde vondt der epiduralen hadde sittet et par tre mnd etter fødsel. ikke akkurat grøsninger men et ubehag på en måte. men nå er det 7,5 mnd siden fødsel og merker ikke noe. skal ikke påstå noe, men det kan jo være at det har kommet en bitte liten dert med spinalveske ut av sikk stedet og det gir ubehag. håper det gir seg hos deg også...

Skrevet

jeg merket ikke noe jeg, ikke ble jeg lam heller, klarte fint og gå på bena mine når jeg fikk epidural men smertene ble borte, tror ikke jeg fikk så veldig mye at det er det som kan være grunnen

Skrevet

Jeg har skikkelig vondt der de stakk inn epiduralen! Sliter med å strekke og bøye meg. 4.5 mnd etter fødsel nå.

Moren min hadde vondt i 15 år etter å ha fått epidural. Det fortalte hun meg etter fødselen, og det var hun som anbefalte meg å ta det!

Skrevet

Den dempet smertene en liten stund, men sluttet å virke ganske fort..

Merket ingenting til stikket i ettertid, kun første gangen jeg bøyde meg.. men det var ikke akkurat vondt da..

Skrevet

Samme som una sed lea her... :-( Første gangen satt de den helt bra, hadde ingen smerter under fødselen og ingen etterpå... Denne gangen kjente jeg at de satte den, prøvde å si ifra, men ble bare avfeid. Kunne ikke stå under hele fødselen pga hele ene siden var lammet, og måtte bruke rullestol i et døgn etter fødselen. Har fortsatt stikksmerter i ryggen, 10 mnd etter fødsel!! :-(

Skrevet

Jeg må bare si jeg har ikke kjent noe til det stikket i det hele tatt, mulig jeg har vært veldig heldig:) hadde litt vondt med nr 1, men da stakk de feil 3 ganger og til slutt en dte jeg opp med spinal i stedet.. Men er jo naturlig med litt vondter når de bommer sånn vil jeg tro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...