Lille Fugl Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Heisann. Startet på min 13. uke i dag, og da havner jeg vel her. Har ikke vært veldig aktiv i 1.trimester, men kanskje det endrer seg litt nå som graviditeten begynner å være mer virkelig for meg. Jeg er 25, gift(snart 3 år), mannen min er 30 og dette er vår første, ikke helt planlagte men hjertelig velkomne barn.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Velkommen hit Lille Fugl. :0) I 2. trimester er det trygt og godt å være, synes jeg. Ferdig med det nervepirrende første trimesteret og fødselen er laangt frem.. Jeg har bare noen dager igjen her før jeg suser videre og til tredje tri. og fødselen nærmer seg... ! Tida går fort, så nyt det du kan! :0)
Gjest Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 velkommen inn hit:) er ikke så aktiv her jeg heller..men er innom så og si hver dag da:)
sebbe Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 velkommen skal du være. Vi er flere som ikke er så veldige aktive her inne. Kos deg videre i svangerskapet!
snurrebolla Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Velkommen. Deilig å være ferdig med de første 12 ukene vel. Jeg synes 2.tri går superfort.. nyt tiden her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå