Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Gir dere tran, D- vitamindråper eller ingenting? Å når begynte dere med det? Vi gir D- vitamindråper. Begynte når han var 4 uker.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Hvorfor anonym? Var det det du lurte på? Litt ironisk av en anen anonym å spør om da menne.. Følte bare for det.. Må jo ikke vise nick bestandig, og dette var jo ikke noe kranglegreier...
Nicita73 Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Prøvde med tran da han var 4 uker, men det gikk ikke, gav han D-vitamindråper, da han var 4 mnd. prøvde jeg med tran igjen og det gikk greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå