**chrissy-the sweetest thing** Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 mine to små søte har mye magesmerter,tror det kommer av luft men har byttet mme for å se om det hjelper-det går i ett med skriking fra begge to.noen med samme erfaring? noen med noen gode forslag om hvordan jeg skal klare det så det ikke tørner helt for meg her.....får som regel ikke pusset tenner eller kommet meg ut av morgenkåpen før kvelden .samb hjelper en del men ikke nok-han trener og møter kompiser så han får jo en del fri til å samle krefter men jeg vil jo uansett klare meg selv-jeg er jo mammaen dems. kanskje jeg skal lære meg meditering.hmmmm!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Hmm... den innstillingen synes jeg var litt merkelig...`? "samb hjelper en del men ikke nok-han trener og møter kompiser så han får jo en del fri til å samle krefter men jeg vil jo uansett klare meg selv-jeg er jo mammaen dems." Kan ikke han ta dem en kveld, og så drar du ut med venner? Da får du samlet krefter! Eller kanskje han kan ta dem en ettermiddag så du bare kan legge deg å sove litt?
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 har ikke så mange råd å gi ang magesmertene da mine gutter ikke har hatt det problemet(heldigvis). Men skjønner jo det blir slitsomt og ha det sånn. Kanskje du kunne fått samboern din til å hjelpe til litt mer. Prøv å få til en avtale med at du kanskje får en kveld i uka (eller fler)hvor du får litt tid til deg selv. Man trenger det, det merker ihvertfall jeg. Begynn å tren du også, da får du masse ny og god energi (syntes jeg da) Lykke til..
**chrissy-the sweetest thing** Skrevet 20. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2007 har prøvd å si det,men det går vel som regel på tomme løfter så detfor jeg mener:vil jo helst klare meg selv som mamma for jeg er dritt lei av å bli skuffet-hehe....ikke merkelig bare litt oppgitt;-) mamma har jo stilt opp litt men sånn i mellomtiden mener jeg!går på veggen noen ganger. trening,,,ja takk!!!men må vente i 3 mnd visst pga keisersnittet. god tur til barchelona,sarp.har vært der et par ganger-drit kul by(kos deg masse)
ks23 med William og Lucas Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 uff da chrissy. Har guttene dine fått kolikk?? Mine også har begynnt og være mere våknevpå kvelden, ganske urolige! Men får roet de litt etterhvert, med vugging og ett deilig bad. Men si meg en ting har du prøvd noe som heter malte ekstrakt oppi mme?? De fleste babyer blir og reagerer på mme så det er jo enkelte som må bruke dette hele tiden! Mine ble ganske trege i magen i starten men så tok jeg oppi en halv teskje med dette og da løsnet det skal jeg si deg! Men er ikke alle den fungerer på da har jeg lest. Ikke noe morro og høre at mannen din ikke stiller opp for deg heller da, han bør jo hjelpe deg nå siden de ikke er eldre enn 6 uker. Hallo? Er jo barna hans også??? enkelte mannfolk er bare så egoiste, sorry meg! KOpisene hans får jaggu komme i andre rekke. han må jo skjønne at du blir sliten også eller?? Prøvd og snakke sammen om det da.... Klem fra oss....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå