Gå til innhold

Hipp hurra for snuppa mi ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og mimrer for harde livet. For nøyaktig ett år siden ble Leo født. Hun kom svært overraskende på oss alle. Gummismannen hadde lagt seg og jeg sto og strøk en haug klær. Og så gikk vannet. 6 uker før termin var nok til at selv Gummis ble litt engstelig en stund der... Og sykehuset sendte ambulanse som jeg plutselig ble veldig bekymret for at naboene skulle bli vekket av ;-)

Vel, etter litt frem og tilbake ble verdens skjønneste lille prinsesse født ca. halv seks på morgenkvisten. Tenk at det er i dag ett år siden dette. Og i sengen sin ligger nå en stor, brunøyd skjønnhet og sover sin skjønneste søvn.

Jeg er en heldig, heldig mamma. Nå er snart siste bursdagskake klar til å bli tatt ut av ovnen slik at også en sentimental mamma kan få lagt seg og sovet noen timer.

Nattaklem til dere alle fra en lykkelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HURRA HURRAAAAA for lille snuppa =)

tenk,et helt år da.et år siden mamman fikk verdens søteste prinsesse =0)

kan tenke meg at det blir kakefest og feiring i mårra.

natta til deg også.å sender en stoooor bursdagsklem til

bursdagsbarnet.gratulerer med dagen lille venn ;o)

mange mange småklemmer fra gogutten også ;o)

Skrevet

Gratulerer masse masse med dagen. Jeg blir rørt av å tenke på at en sånn dramatisk start på livet allikevel fører til en perfekt liten jente. Hipp hurra for Leo og for mammaen hennes!

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen håper dere får en nydelig dag :-) med masse kaker og brus

Skrevet

Sukk........tiden flyr avsted:-)

Gratulerer med tullemor:-)

Skrevet

GRATTIS til Leo og mammaen og pappaen og de andre prinsessene!!

Et år går utrolig fort...

Hipp hipp hurra :)

Skrevet

Gratulerer med dagen til lille prinsessa!

Tiden går så vanvittig fort - plutselig er de store, løper og prater.

Kos dere godt med pakker og kaker:o)

Skrevet

Gratulerer med dagen Leo!!!

Masse kake, spise helt selv......mmmmmmmmmmm det er deilig det.

Krem og klin utover ha ha ha ha

Ha en fin dag og velkommen etter, jeg har jo vært et år i 2 mnd allerede.

Hilsen fra Knerten.

Skrevet

Hurra for ettåringen!

Gratulerer so mykje med dagen :-)

Skrevet

Gratulerer så masse til første romvenninna mi ;-)

Stoooor klem fra

Jojo ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye med den store jenta di!! Jeg har også født på denne dagen, men for 16 år siden!

Skrevet

Hurra for snuppa og gratulerer med bursdagsjente.

Det er ganske rart og sentimentalt å mimre tilbake til fødslene...deilig at alt gikk bra for dere:-)

Skrevet

Gratulerer med dagen til dere begge to!

Skrevet

Gratulerer med dagen,håper dagen har vært fin!!

Skrevet

Takk for hyggelige hilsner. Vi har hatt en kjempekoselig dag, selv om den startet vel tidlig. På et eller annet mystisk vis våknet hun eksakt på fødselstidspunktet sitt kl 05:30 i dag og da blir dagen laaaang.

Nå sover en fornøyd liten frøken godt i sengen sin. I morgen skal mammaen få hengt opp nye prinsessen på erten-gardiner som bestemor kom med fra barteland ;-) Og så tenker jeg vi må øve litt på den kjempefine xylofonen som Phantomet og phantomfamilien ga henne i bursdagsgave, før mamma pakker og kommer seg på spa sånn ved lunsjtider i morgen!

En god natt ønskes dere alle. Så sees noen av oss på Holmsbu i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Å der fikk jeg en ide til pakke til Jojo!! Så lur den phantomdama er altså!! :-)

Hvis Jojo våkner på fødselstidspunktet så er det kl 03.39........... Gusj... Er det DET hun holder på å legge opp til??? hmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...