Lone35 =0) Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 jeg ble så nysgjerrig på de sjalene og slyngene som er så populære nå. Så jeg gikk inn på www.tettinntil.com og bestilte en slynge. tror den heter Maya... den er ihvertfall sort og kan brukes på premature og nyfødte. Er det noen som har erfaring med sjal og slynger? Vil gjerne høre fra dere. =0)
Gårdsspire Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Hei. Jeg vil oxo ha slik Maya-ringslynge, har siklet etter den siden jeg ble gravid. Men har hørt at det er mange som ikke annbefaler den fordi det blir feil bære stilling for ryggen, men jeg synes det sjalet ser så tungvint ut... Jeg går nå for slynge i allefall.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Jeg er veldig usikker på om jeg skal gå for sjal eller slynge. Har hele tiden tenkt at sjal ser litt for komplisert ut for meg, men så leste jeg noen anbefalte elastisk sjal fremfor slynge til de uerfarne, så da ble jeg veldig usikker. Men jeg tror jeg vil føle meg tryggere med en slynge altså, på at jeg ikke mister ungen i bakken pga dårlig knyting og slikt.. hehe Hvor mye gav du for den slyngen egentlig?
Forskeren Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Jeg har kjøpt ringslynge (hjemmesydd) til kr. 350 i Trondheim (hun som selger ligger inne på finn.no). Skal også kjøpe elastisk sjal, tror jeg skal kjøpe Mobywrap siden det er ett av de rimeligste (i tilfelle det blir lite brukt). Har dessverre ingen erfaring med disse, bortsett fra at jeg prøvde ringslynga på min 2-åring (da satt hun på den ene hoften - mye lettere enn å bære henne med egne hender i alle fall!) Grunnen til at jeg ville ha ringslynge var at jeg ser muligheten til å amme litt i den også, gående og stående... Men det er kanskje også mulig i sjal, jeg vet ikke. Har fra før Ergo bæresele som jeg har brukt mye, både inne og ute (også på fjelltur - vi har også bæremeis, men synes den blir tung i fht Ergo som ikke veier noe, dessuten sover hun så godt på ryggen min på fjelltur)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå