Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Nå gjør vi ikke annet enn å krangle.. Det verste er at jeg får all skylda.. kanskje det er min feil.. fordi at jeg er gravid og trenger han litt mer i nærheten. Han har begynt å kikke mer på andre jenter, og han sier også at den og den jenta er jo så snill og søt.. mens han sier til meg at jeg er lat, kjedelig og feit. Og dette foran hans venner! De bare ser på han med sjokk i blikket. Mens jeg ikke kan annet enn å flire.. Late som det ikke bryr meg. Jeg har bekkenløsning, og sliter ennå med kvalmen i ny og ne. og er i min 19. svangerskapsuke. Noen som har det likedan?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Kom deg vekk. Han har ikke respekt. Sliter selv i forholdet, men dette hadde jeg ALDRI AKSEPTERT !!!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 selfølgelig skal du ikke akspetere dette, men du trenger ikke bryteut av forholdet av den grunn. En graviditet er nok et følelsesmessig kaos for mannfolka også, prøv å snakke med han om det uten å krangle. Vi kranglet også en del i begynnelsen av svangerskapet, han forstod seg liksom ikke på mine behov og "nykker", men vi snakket ut om det og har det mye bedre nå...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Jeg hadde vært millionær hvis jeg hadde fått en krone for hver gang jeg har tatt det opp med han, uten å krangle. han vil bare ikke høre, og når jeg har tatt det opp så later han som ingenting og sier at det gjør han ikke osv. Jeg elsker den gutten mer enn det jeg trodde var mulig. Og jeg vet at det er han jeg vil dele livet mitt med (jeg tror ting er skjebnebestemt)... Men han vil jo ikke det, så jeg får bare nøye med med at vi ska være kjærester som bor sammen med en liten unge på vei. HI
Love my kidz Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Kjære deg.. du lever i en illusjon! Er da ikke skjebnebestemt når det er bare enveis.. Han elsker deg ikke, han nedverdigerer deg og er ekkel med deg. Forstår ikke at du ikke innser det? Jeg får følelsen av at du er veldig ung, ikke lett å vite hva man skal gjøre da. Men kom deg vekk fra dette marerittet av en guttelarv!
-Hengebuksvinet- Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 men det er mulig at jeg leser i overkant mellom linjene da. Det er etter mitt inntrykk tydelig at han er sikker i sin posisjon, og på at makten ligger hos han. Jeg hadde ikke funnet meg i sånn oppførsel. Eksen min maste også om at jeg var feit,hele veien da jeg var gravid. Selv om andre påsto at graviditeten ikke var synlig før jeg var 6 måneder på vei. Og at han sier det foran kompiser er absolutt ikke noe godt tegn. Når man skal bli en familie er det jo viktig å ha en intimitet, nærhet og lojalitet til hverandre, siden man i et forpliktende forhold er avhengige av den andres innsats. Tror kanskje du har mye å tjene på å bli litt tøffere. Som når han sier at en jente er snill og søt, samt at du er lat, feit og kjedelig. Da hadde jeg bare svart tilbake at "det er bare pikken din som ikke er spesielt lang, litt mage må man forvente når dama er gravid". Eller "at han får vise at han er mann for å ta ansvar for sine egne handlinger og støtte deg gjennom graviditeten, i stedet for å oppføre seg som en forvokst drittunge". Tror du vinner mer respekt både hos han og hos kompisene hans om du tar igjen litt. Du sier at du elsker han, og da er det lett å tenke at jeg må strekke meg ekstra langt og være ekstra snill mot han. Men dessverre er det sånn at av og til trengs det motsatte, at man viser at man har ben i nesa. Ingen finner en dørmatte spennende og attraktiv, men du kan snu situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Om min mann hadde sagt noe slik så hadde jeg sagt at viss du skal snakke til meg slik så går jeg. Kom å be om unnskyldning når du skjønner hvor respektløs du har vært mot meg. Hadde snudd på helene og gått, da burde han følt seg teit ihvertfall. Da jeg og samboeren min hadde det litt vanskelig en stund hadde han litt tendens til å slenge med leppa, ikke så mye som din, men jeg sa fra med en gang. "Disser" du meg så gidder jeg ikke å snakke med deg. Det ble slutt ganske fort da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå