mammantil2+1 Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Det er 19 mnd mellom mine jenter, så da er de vel pseudotvillinger da:-) Det er kjempe kos med 2 tette men det er jaggu travelt med en nyfødt og ei på 1 1/2 år..ohoi:-)
Joikaboll@ Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Det er nok travle tider ja, og travlere skal det bli for deg. Bare vent til minste kommer seg opp av gulvet ;o) Her er gutta blitt 3,4 år og 2,5 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå