Gå til innhold

Hvilke salmer skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å finne noen... Vi har lyst på noen som ikke d er altfor mye "halleluja" i, da vi ikke er veldig kristne... Så lurer på om dere har noen tips?

Var inne på en side og så at "Blott en dag" kunne brukes i bryllup, men jeg forbinder den med begravelse.. Teksten minner ihvertfall om det. Men jeg syns den er veldig fin, og den ble spilt da min bestemor, som jeg hadde et nært forhold til, ble begravett. Så det hadde vært spesielt å hatt den.. Hva syns dere? Den står ikke blant forslagene på kirken.no...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper noen svarer deg for dette lurer jeg også på.

Dytte opp.

Skrevet

Vi valgte noen som har med kjærlighet og bryllup å gjøre,så hos oss ble det: Guds godhet sang i sinnet, Det er så yndig å følges ad og Kjærlighet er lysets kilde.

Jeg synes du skal ta "Blott en dag" så lenge den kan brukes i bryllup. Spiller ingen rolle om den brukes mest i begravelse. Det er din/deres dag og da gjør dere det som passer best for dere.

Skrevet

Vi skal i alle fall ha "Å leva det er å elska", men trenger vel en eller to til....

Har noen en idé om en webside med salmetekster. Jeg er også litt opptatt av at det ikke skal være aaaaalt for mye hallelujasalmer.... ;o)

Skrevet

Vi har tenkt å ha "kjente" sanger, som folk kan. For det er litt kjedelig at ingen synger... Så får det bare bli litt Halleluja :) "Å leva det er å elska" er nok en som mange kan. Er nok litt eni i at "Blott en dag" er mest brukt i begravelser. Men den går nok ann å ha i et bryllup hvis den betyr mye for dere. Skal også høre litt med presten,han har nok noen forslag

Skrevet

"Å leva det er å elska" og "kjærlighet fra Gud"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...