nenepus Skrevet 23. april 2007 #26 Skrevet 23. april 2007 Hallo jenter:). Jeg har testet i dag,fikk en merkelig sva positiv test. Her er mine symptomer: -veldig øm korsrygg. -uteblitt mens. -brystene er de 2 siste dagene begynt å blitt ømme på sidene. -det bobler i magen,masse aktivitet. -har hatt mens lignende smerter av å på uten å få mens. -skiftende avføring. -tisser mye. -søt trang. -er veldig trøtt. -det harde punktet på magen. -det svir og stikker i begge sidene. vet ikke om jeg ha glemt noe..... prøv å forestille dere en positiv strek som er hul inni(hvit altså).omrisset eller sidene er rosa/røde. hvis du da bare ser den ene kanten eller streken så har du min test i dag
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 23. april 2007 #27 Skrevet 23. april 2007 Å så spennende da Nenepus, det høres jo ut som om du er gravid da! En strtek er en strek som man sier.... Har også ikm denne uken, men vet ikke helt hvor lang min syklus er , el positiv fredag 13. Om jeg regner 14 dager lutealfase så er ikm den 27, men sist var det 11 dager mellom el og ikm.... Pleier ikke denne tiden å være omtrent like lang hver gang?? Noen som vet? Da er eventuelt ikm i morgen, så i løpet av uka bør jeg jo teste meg- og tålmodig er jeg sjeldent! Mine symtomer: Det strammer ved livmora, kjennes som stølhet. Stikkninger også innimellom. Kvalme av og på, det forsvinner like fort som det kommer. Litt småsvimmel og veldig trøtt. Så håpet er jo der, men tror nok TR er så slem at hu dukker opp uansett.... Er blitt litt pessimist jeg nå etter 5 pp. Lykke til alle sammen:o)
nenepus Skrevet 23. april 2007 #28 Skrevet 23. april 2007 moki-76. hvordan er det når du blir kvalm å uvel,kunne du prøvd beskrive d? jeg vet liksom ikke helt om jeg tillater meg å tenke at jeg er gravid før jeg får den endelige sterke streken hvis du forstår. om morgenen etter jeg har testet så har jeg helst lyst til at det skal bli kveld fortest mulig slik at jeg kan sove også teste igjen,hehe...det bor en stor testoman i meg for tiden. skal vi starte en klubb "vi som hater t.r"?... hun er slem ja,veeeeldig,ikke mange som liker henne.
Gullblomst Skrevet 23. april 2007 #29 Skrevet 23. april 2007 I dag har jeg fått ganske så intense mensmerter, men det er jo hele 6 dager til IKM. Det er et kjempe "trykk" nede i venstre eggstokk.... Håper dette er et godt tegn, og ikke at tanta kommer for tidlig.
har4barn Skrevet 23. april 2007 #30 Skrevet 23. april 2007 Jeg har hatt en litt tung dag i dag. Ikke motivert til jobb, sliten og lei meg. Det hender fortsatt at jeg får slike dager. I tillegg er jeg nesten sikker på at jeg ikke er gravid. Ikke noe som tilsier hverken det ene el. det andre, men dette har vært en dritt-dag, så jeg er sikkert ikke gravid heller!! Håper det blir bedre i morgen. nå vil jeg legge meg.....
netti82 Skrevet 24. april 2007 #31 Skrevet 24. april 2007 Nei, nei nei. Den tanta kan bare rykke å reise. Tror dere ikke at tanta kom i går....Gørrr....
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 24. april 2007 #32 Skrevet 24. april 2007 hmm en dag igjen til ikm, ingen symptomer, men er fremdeles uggen og småkvalm...men det er garantert andre ting som spiller inn, er sykt trøtt da...vil bare sove hele tiden, ikke overskudd til en dritt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå