Gå til innhold

Hvordan går det med 17-gjengen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er vel alene om å håpe på at tanta skal komme....

men noen som skal teste i morgen?

er jo en del som har ikm på mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei....

Har lest litt på dine tråder i det siste, og håper det funker for dere nå som dere får hjelp :-)

Jeg har IKM tirsdag, og har bare sååå lyst til å teste, men har lovt meg selv å vente til tirsdag tidligst... hehe, så får vi se om jeg klarer å overholde det...

Men vil vel tro du er ganske alene om å håpe på TR ja, men så har du en god grunn du da :-)

LYKKE TIL, til dere!

Skrevet

er jo det beste om man klarer å vente,men er noe med det da....

har du noen symptomer da?

hadde ikke testene vært så dyre så kunne man svidd av en hel

haug hver mnd----hehe

Skrevet

Nei, tror ikke jeg har noen symptomer... litt ubehag nederst i magen av og til, men ellers ingenting... forrige mnd hadde jeg masse, og en påfølgende veeeldig kraftig og uvanlig mens, så er litt usikker på om jeg hadde en SA.... så tror ikke egentlig jeg er gravid nå... men håper litt da.... har ikke tatt EL-tester eller noe sånt, men skal gjøre det neste pp tenker jeg..

Skrevet

har ikm rundt den 24 jeg.. har ikke følt meg helt i form,var litt svimmel og kvalm i går,så jeg sovnet på sofaen :P ellers føltes det ut som jeg hadde littegranne ømme pupper i dag morges når jeg lekte med sønnen min...

men kanskje det bare er noe som går ?!?

Skrevet

Jo her kribler det iallefall myyyyye i magen når jeg tenker på at IKM nærmer seg.

Er det et symptom mon?!? ; )

Har IKM neste torsdag. Har lyst til å prøve å vente med å teste, for i TILFELLE den skulle vise seg å bli positiv så har jeg lysst til å overasske sambo på bursdagen 2 dager etterpå. Men klarer jo ikke å holde det hemmelig så alt for lenge ; )

Så det får bli en tidlig bursdagsgave i TILFELLE!

Kjenner egentlig ikke noe.. Men gjorde ikke det sist gang heller, ikke før den kvelden jeg hadde teste positivt.

Tenk at du håper på besøk du da. Morsomt! Blir spennende og se da.

Bra dere blir tatt på alvor og får hjelp nå. Leste tråden om at kanskje skulle insimineres rundt 4 mai.

Hvordan år det med dere andre da?

Noen som har testet?

Skrevet

hej! jag är så nervøs, har ikm 25. tror det är symtomer här alltså! småømma pupper, tisser mye, litt kvalm. om inte det betyder nåt är jag väldigt bra att inbilla mej. men det är väl så när man hoppas och hoppas. vi får vänta och se! lycka till allesammen!

Skrevet

Jeg har IKM mandag eller tirsdag. Men tror nok at tanta dukker opp i løpet av helga. Har ikke tempet denne pp - så jeg vet ikke sikkert når EL var, men regner med at det var rundt 9. april. Kjenner på meg at tanta er på vei ;(

Håper mange av uke 17 jentene får positive tester til uka ;)

Skrevet

Jeg hadde el på ca dag 9, tror jeg (den 9.april). har ikke ikm før ca 29.april. Prøver å ikke kjenne etter tegn, men det er vanskelig. I dag ble det ene brystet mitt veldig ømt. Synes det er lenge å vente til testetid.

Skrevet

Jeg har IKM ca tirsdag/onsdag, føler meg ikke noe anderledes enn ellers og tror ikke jeg har så flaks at det klaffer på første pergokur. Men det går ann å håpe da :)

Skrevet

Det går dessverre veldig dårlig med meg :(

Hadde positiv EL test både forrige (Pergo-fri) og forrige der igjen (Pergo), men denne måneden (Pergo) har jeg ikke fått positiv test og tempen har heller ikke steget.... er på dag 29 (har vanligvis 33 dagers syklus) så det ser veldig mørkt ut for meg...

Håper det går bedre med dere andre fra uke 17 gjengen!!!!!!!!

Skrevet

jeg har ikm den 25. har igrunn mange sympt, men er 100% sikker på at det er mer stress en at jeg er gravid...jeg må opp om natten for å tisse, våkner av at jeg er knusktørr i munnen, er tørst hele tiden kan man si, sover dårlig, drømmer en hel del..og natt til i dag hadde jeg stikkende/brennende/sviende smerter nede på høyre side...samt er generelt sliten i kroppen..hehe når man sitter på en spinningsykkel nesten 12 timer på to dager så er det ikke rart at kroppen er sliten..og det er samme kjør denne helgen=(

men alt i alt er dette stress..skal på audition på søndag så jeg er RIMELIG stressa kan man si...kvir meg så vanvittig at det er skremmende...

ellers så har jeg ingen sympt, ikke den vanlige mensmurringen, eller ømme pupper...

dette er 2. pergo frie mnd, skal på min siste pergo kur neste pp..

Lykke til jenter=)

Skrevet

12 timer på 2 dager....dæven....

da skjønner jeg at kroppen er litt ustabil...hehe.

håper egentlig tanta kommer nå snart,for har så

sinnsykt ømme pupper.men så snart tanta kommer

så forsvinner det,så velkommen....

jeg skal ikke ut å jogge de nærmeste dagene,

for å si det sånn.er noe drit det der assa!

ingen som skal teste enda??

vi er en flink gjeng assa;-)

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har ikm på mandag jeg, ikke den 26 som jeg skrev sist... for en tullhøne.. :-) Har ingen symptomer igrunn, utenom mensmurring. Det bruker jeg ikke å ha... Tester puppene flere ganger om dagen, men de tåler litt for mye... :-) Dette er min 3pp etter MA og jeg blir skrullete! Klarer ikke tenke på noe annet!

I dag klarte jeg å passere apoteket flere ganger, uten å stikke innom for å kjøpe en test. Lurer på om jeg må kjøpe en i morgen. Sånn at den ligger klar til mandag...

Noen med symptomer?

Skrevet

Jeg haaaaaater hormonkurer og haaaaaater kroppen min!!! Bare så det er sagt!

Jeg har fått en blødning nå, men det kommer av hormonkuren... Jeg vet ikke om jeg ville blødd uansett om jeg er gravid eller ei... Vet jo ikke om jeg har hatt den jævla EL engang!!! Jeg er bare så lei og trist... :-( Vi får vente og se hva som skjer...

Uansett: Masse masse masse lykke til til dere andre!!! :-D

Skrevet

Hei alle med ikm i uke 17

Jeg har ikm på mandag og er sååå spent, men tørr ikke å teste. Testet allerede på tirsdag, men den var selvfølgelig negativ, Dumme meg:)

Synes at brysvortene er litt ømme, men vet ikke om det betyr noe det er vel hele brystene som skal føles ømme.

Tok progresteronprøve i går og fikk resultatet i dag. Legen sa at den var velig høy og at minst tre egg hadde falt ned. Jeg som ikke har fått utslag på eggløsningstesten denne prøveperioden en gang. Håper så sårt at noen av de eggene har blitt befruktet. Håpe, håpe..........tar sånn på!

Synes at jeg leste her inne at den gamlesorten CB tester som viser to streker eller kryss ved graviditet er mer følsom for hsg enn den digitale. Er det tilfelle noen, som vet? For da skal jeg gå til innkjøp av den.

Lykke til jenter, får håpe at spirene våre sitter denne gang

Skrevet

Hei snart4barn

Synes ikmen din var litt sen i forhold til eggløsningen. Du skriver at du tror at du hadde eggløsnig 9 april hvis det er tilfelle så kan du nok teste på mandag.

Jeg trodde at lutealfasen som er tiden mellom eggløsning og ikm normalt var ca 14 dager . Noen har jo veldig kort lutealfase og det er ikke bra for egget trenger tid å feste seg før tante rød kommer. Jeg hadde også eggløsning den 9 april og har ikm på mandag 23.

Skrevet

Hei, gullfunn.!

Ja, jeg er enig med deg at dette er litt rart. Har alltid blitt raskt gravid, så jeg har aldri brydd meg med el-tester el. l. Har regnet med at jeg har el på ca dag 12-14, da mine sykluser er på 30 dager (tror jeg:). Har som sagt ikke fulgt så godt med som mange andre her inne). Men, da jeg var på tidlig ul med den jeg mistet, fikk jeg vite at befruktningen skjedde på dag 9 i syklusen. Om dette bare var den gangen , eller generelt for meg, vet jeg ikke. Men jeg har el-smerter på dag 8-10, men også noen dager senere.

Så vi får bare vente og se:)

Skrevet

Hei alle med IKM i uke 17 :)

Jeg har IKM på mandag 23. Er så spent. Tror brystene er litt ømme og

har ikke kjent noe til menssmerter denne mnd, slik jeg pleier... Håper det er et tegn. Sist gang kjente jeg heller ikke noe til TR. Jeg tør nesten ikke teste heller, er så spent.....

Skrevet

Den store symptomjakten fortsetter her. Har vært ganske trøtt i det siste, og i kveld måtte jeg bare ta meg en lur, men fikk ikke sove pga en plutselig kvalme som slo inn over meg. Tenker selvfølgelig mitt med en gang, og håpet stiger, men det er vel mest sannsynlig at det er maten fra vegkroa vi spiste på før i dag:) .

Ga seg heldigvis etter en times tid, men jeg var en stund redd for at jeg skulle få "farang" (som vi kaller omgangssyke her i trøndelag).

Skrevet

hehe dollypopp, jah kan man trygt si igrunn....satt 6 timer i går og i dag er det kun 2 timer*juhuuu*men rompa er jo så utrolig øm*grøsse*

auditionen er i dag...kvir meg sååååååååååååååååå*snufse*har mensmurring nå, egentlig på tide siden det er kun 3 dager igjen til ikm...hehehe, men alt blir vel forskjøvet denne gangen tenker jeg siden jeg er så stressa, tror aldri jeg noen sinne har vært så stressa som dette før...

Skrevet

Jeg har lite håp denne pp. Ingen symtomer i det hele tatt. (Men jeg håper jo likevel da, sånn er det alltid.....)

Har ikke IKM før søndag i UKE 17, så jeg må nok ha litt tålmodighet.

Dette er pausemåned fra pergo, så jeg har større tro på neste pp. Da blir det pergo og ovesterinkrem.

Lykke til jenter!

Skrevet

Har IKM i morgen jeg også. Mange som har det!

Har noen symptomer som gir meg et lite håp:

- Metallsmak i munnen i 3 dager nå (har trodd jeg har hatt det før, men nå skjønner jeg liksom hvorfor det heter metallsmak!)

- Litt murringer i magen (men det kan jo være TR også)

- Skikkelig tung nederst i magen for ca 1 uke siden, klarte nesten ikke gå. Kanskje egget festet seg?

- Vokse smerter i beina - og sånn varmestråler nedover i lårene

- Er blitt tett i nesa og nyser masse. Noen som har hatt det som symptom?

Skrevet

Også har jeg litt ømme pupper og brystvorter

Skrevet

nå er endelig stresset og audition over=D

så den stressede kroppen min har roet seg litt, men er små uggen og småkvalm enda, sikkert siste rest av stress som skal ut, ut fra det så har jeg ingenting...mensmurringen er borte vekke..og kun 2 dager igjen til ikm?hmz enten er alt blitt skrudd pga jeg har stressa sånn eller så vet jeg ikke....blæh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...