Gå til innhold

Din med hud og hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg står naken foran Deg, benene lett spredd, ventende, lengtende... Du ser på meg, smiler, nikker anerkjennende..

Du stryker nedover kroppen min med en hånd, langs siden, over magen og opp til brystene igjen, samtidig som den andre hånden finner veien opp mellom bena mine.

jeg er dampende våt, og fingrene Dine glir lekent frem og tilbake i kjønnet mitt, og jeg kjenner det ikke skal så mye til i dag..

to fingre finner veien opp i fitta og finner raskt g-punktet og bearbeider det hurtig, jeg holder meg fast i veggen og stønner av glede og lyst idet jeg spruter utover hånden Din!

Du legger hendene mine bak på ryggen og fester de raskt med det par håndjern, jeg klynker når det kalde stålet klemmes rundt håndleddene mine.

Du snur meg kjapt rundt, slenger meg over ryggen på sofaen så tærne nesten glipper gulvet, og jeg blir hengende hjelpesløs.. jeg vet hva som venter, Du kjører den harde pikken dypt å raskt inn i meg, og jeg ELSKER det! Du tar meg hardt, så hardt, samtidig som Du slår og masserer rumpa mi med begge hender.

Du fyller meg fullstendig, og pumper på så jeg tror jeg skal bli gal! og idet den ene fingeren Din forsvinner opp i rumpa mi eksploderer min verden og alt blir svart.

jeg kommer tilmeg selv med hodet i fanget Ditt, du stryker meg over håret og ler selvtilfreds "godt, lille tøs?" spør Du, jeg nikker bekreftende, og føler meg så utrolig heldig!!

jeg sniker meg ned på gulvet mellom bena Dine, fremdeles med hendene på ryggen, å tar prøvende pikken Din i munnen, titter opp på Deg og får bekreftelsen jeg håpet på. jeg elsker å suge den harde pikken Din, høre de svake stønnene Dine, og vite at Du setter pris på min innsats!

jeg får suge deg til Du kommer, Du stryker meg over håret og roser meg masse, forteller meg at Du setter stor pris på meg.

Du er min klippe, min Kjære, min Dom. jeg er så heldig som eies av deg!

Tusen takk for i går, min Kjære... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pirrende, var egentlig trøtt jeg, men kjenner jeg våknet litt!

Skrevet

mm... kan ikke lese innlegget uten å lengte tilbake til Han.. kjenne begjæret Hans, heten fra kroppen Hans.. Føle pikken Hans dunke mot rumpa mi når Han trykker seg inntil meg..

det beste Han vet er å slite meg ut... ta meg, bruke meg, igjen og igjen, til jeg ikke klarer mer, til jeg synker sammen bare for å bli heist opp igjen og brukt på ny.. bølge på bølge med deilige orgasmer.. Hans sæd utover min svette pulserende kropp..

og i det jeg tror jeg har nådd toppen, ikke kan komme høyere, bringer Han meg enda et hakk nærmere "fullkomment"!!

jeg gjør alt for denne Mannen! Han har full kontroll, og jeg tviler aldri på Ham....!

åååååhh!! sånn som jeg lengter!!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...