Gå til innhold

Å sove i egen seng...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke sønnen min på 7 mnd. til å sovne av seg selv i sin egen seng uten at jeg ammer han i søvn i vår seng! Hvordan skal jeg gå frem for at han skal sovne av seg selv i sengen sin? Det er jo så slitsomt dette her, og ofte våkner han når jeg bærer han over i sengen sin, og da er det en ny runde med å amme han i søvn...Jeg har hørt om en metode der du skal vente så og så mange minutter før du går inn til barnet, noen som vet hvordan jeg skal gjøre dette? Jeg synes det er så forferdelig når han gråter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den metoden står beskrevet i den spedbarnsboken man fikk på barsel. sandviks tror jeg. venninna mi brukte den, tok 3 dager, så gikk alt glimrende. jeg driver også slik som deg, men jenta mi er bare 3 mnd enda da, så har litt tid på meg:)

Skrevet

Ferbersmetoden heter metoden du sikter til, og hvis ikke du liker at babyen din gråter så er IKKE dette metoden for deg! Jeg personlig er HELT i mot metoden og er enda mer i mot at den står beskrevet i spedbarnsboken som alle får. Det står jo ingenting om alternative løsninger eller negative aspekter ved metoden! Jeg syns at hvis man skal ta i bruk noe så omstridt som denne metoden så bør man sette seg inn i det og lese både for og i mot og nøye vurdere om det er riktig for dere.

 

Min anbefaling er å kjøpe "The No Cry Sleep Solution". Der står det beskrevet hvordan du kan få babyen din til å sove godt på egenhånd, samtidig som han føler seg trygg og uten at han gråter.

 

Skrevet

ja det er fælt når de gråter, vet ikke om jeg klarer å gjennomføre denne metoden selv. skal nok prøve andre ting først ja!!

Skrevet

Kjempetips!! Tusen takk! Den boken skal jeg kjøpe i morgen den dag!

:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...