Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten datter på seks måneder som har siden hun var ganske nyfødt grått mye i søvne. Det er akkurat som om hun har litt mareritt. Noen ganger er det ordentlige skrik som vekker henne selv, men andre ganger er det litt kort gråt som ofte går over når hun får smukken igjen. Noen andre som har liknende erfaringer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jenta mi er også sånn.. og så gråter hun en så øm gråt, virker skikkelig redd eller såra..men så går det over igjen ganske fort. hehe, søøøt:)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hmmm...snulla kan også sutre og gråte når hun sover, men jeg har tenkt at det skyldes at hun ikke har smokk, og gitt henne smokken, for hun er jo kun sånn når hun ikke har smokk.

Skrevet

hehe, dette vet jeg alt om! eller, mye ihvertfall. snupp blir seks mnd straks, og har gjort dette siden ca to mnd alder. hun har hylt så hun har våknet og da har hun vært veldig forvirret og kontaktsøkende, så da har vi bare tatt henne opp, for å gi henne trygghet. hun pleide å gjøre det en time etter at hun hadde sovnet. hver kveld..jeg har hørt noe om at det er fordi de drømmer med "bilder" og blir redd fordi de ikke skjønner hva det er. men om det stemmer vet jeg ikke.

tidivs har hun grått om morgenen og.

men når jeg tenker meg om har hun, heldigvis ikek gjort det på en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...