To.små.vakre Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Sitter her å lurer på å kjøpe brukt troll vinterdress til gutten min, tilbruk til neste vinter så klart:-). Så sniker meg inn til dere for å spørre. Er litt usikker på hvilken størrelse som vil være riktig. Han blir to år til sommeren og 86 er størrelsen som passer han akkurat nå. Tror dere det blir riktig å kjøpe størrelse 98. Vet det er vanskelig å gjette, men hvilken størrelse brukte dere som hadde gutter på 2,5 år til de i vinter. Vil vel tro at 104 blir for stort. Fint hvis noen har synspunkter.
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Blir kanskje litt annerledes med min gutt, fordi han var to i januar. Han har to vinterdresser, Reima i str 92 og Reflex i str 98. Begge passer bra. Så vil si det kommer an på hvilken du skal ha, men vil tro 98 er mest aktuelt.
To.små.vakre Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 Takk for svar. Har kommet over en i 98, så tror nok jeg går for den.
mammae:-) Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 98 passe nok fint ut neste vinter, jenta vår er 2 1/2 og har en dress i 98 som passer fint en stund enda. ho har en i 92 også men den er staks for liten. Ho er 96 cm lang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå