Gjest Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Heisann! Snek med inn å så på bildene dine! 3-åringen din er jo helt nydelig!!! Mye fres??
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 ja, er hun ikke nydelig? det er kosejenta mi det se, men det er full fres på banen ja!! Har ikke fåt startet enda, men skal få meldt i prøveløp innen 3 uker, så da får vi se hva som skjer....hihi kan tenke meg at du savner å holde på med hesten din du og? Jeg begynte å ri ho inn nå i vinter, men hun er litt sprek, og bekkenet mitt satte en naturlig stopper for det for snart 2 mnd siden. Har tatt all kjøringen selv frem til påske, men nå får jeg så mye kynnere når det "humper" på banen, så en veninne har fått tatt over treningen tils videre. (går jeg en dag på overtid, så er det rett ut på banen, for da går vel vannet?...hehe) Hvordan går det ellers da? så at du hadde vært hos en jordmor med merkelige kommentarer. Ja,ja det er ikke bare bare.... jeg ser på meg selv som noenlunde normal i vekt før svangerskap og jeg fikk kjeft av legen min fordi jeg har lagt på meg 10 kilo til nå..... det er mange merkelige meninger om vekt ute å går skjønner jeg..... uansett så synes jeg at du har en kjempefin mage og er flott gravid!! og hvis det er til noen trøst så gikk jeg kun opp 7 kilo sist og fikk alikevel en gutt på 51 cm og 3250g i uke 39. Så du skal nok bare ta ting helt med ro så lenge du selv føler deg frisk å fin. his du ikke alt har krøpet til køys, så får du ha en fortdatt god kveld!!! hilsen
Gjest Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Hei og hå! Hu var skikkelig nydelig!! Kan ikke glede meg mer enn til å få bebis ut av magen så jeg kan begynne litt igjen Det skal bli såååå herlig! Sancho syns det er rart å se meg med mage, så han tør nesten ikke tasse bort. Hehehehe. Særing serru. Dumt å gjørs på å få masse kynnere ja, men er enig med du. Hvis du går overtid kan du jo bare "humpe" litt, så kanskje det starter noe.. Hehehehehe.. Går egentlig ganske bra, har noen sånne dager innimellom som jeg ikke er i form. Men hvem har vel ikke det...?? Jeg hadde som utgangspunkt før jeg ble gravid 53 kg, og har lagt på meg snart 15, så jeg bryr meg lite om hva den JM sier. Jeg er så lei av å høre om BMI`n min FØR jeg ble gravid. Men men.. Nå er det ikke mange kontrollene igjen hos hu!! JIPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!! Ha en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå