Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Først nå er hun blitt sutretet, vanskelig å roe, har tydelig ubehag. Prøver med kamille te, pupp, smokk, osv.... Stakkars godklumpen. Gråter og er veldig sliten. Forøvrig var målene 9 kg og 68 lang :-)
komplett familie Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 sutrete pga vaksinen? gi henne en paracet så hun får slappe av og sove godt. Ingen fare det.
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 ja pga vaksinen...trodde at paracet egentlig bare var ved sterkt ubehag ved feber og sånn...har bare pinex til baby men det går vel for det samme?
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Det er paracetamol i Pinex så det går nok for det samme ja. HS sa til meg at det fint kunne brukes ved tydelig ubehag etter vaksine. Håper det hjelper : )
Sentralstøvsugeren Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 JA, fikk samme beskjed av HS. Bare å gi febernedsettende. Stjernedryss; vet du at vi med novemberbaby har en egenside? Der kan du se hva andre veide/målte på 5 mnds kontrollen sin!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Vi ga paracet til gullet da hun fikk feber av vaksinen. Hun var fin etter 15 min!
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 19. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2007 Takk for svar, sniker meg inn på november klubben jeg nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå