Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Hvordan er det å ta den på kvelden? vet det står man bør ta på morgenen... men lurer jo da........... Er kvalm, varm, slapp, hodepine og stikker litt... aner ikke når jeg egentlig skal ha mens igjen.... for den finnes ikke regelmessig......
Allean, Fia og lillebror Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Det har med konsentrasjonen av HCg i urinen å gjøre at man skal ta den på morgenen. Da har man som regel ikke drukket mye i løpet av natten, og urinen er ikke tynnet ut. Men har du hode pine og stikninger osv pga graviditet, så har du helt sikkert nok hcg til at det slår ut på en test tatt på kvelden også. Lykke til
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Lenge er det siden sist mens da ? De sier jo at man bør ta den om morgenen for da er hcg nivået høyest/ mest konsentrert. Litt vanskelig når man ikke vet når eggløsningen var da. Men ville venta til i morgen for å få det mest riktige resultatet
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 oh,... spennende... vet ikke helt om jeg tør... men hadde vært så fint å vite... frøkna er jo bare 6mnd... kan godt vente lengere....
Gjest Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Gravidtest kan du ta når som helt på dagen. Kan du ikke ta den nå... jeg er spent... hehehe
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Ja jeg er også spent. Gi beskjed i alle fall når du har tatt den da
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 tok testen jeg.... ikke antydning til strek engang...... så her blir tuppa enebarn litt til:) og jeg kan ha tid til å tjene opp litt penger igjen.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå