Gå til innhold

Hei! Kan oen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Er helt ny her inne jeg =)

Er overlykkelig om dagen, samboeren har fridd og jeg gleder meg helt vilt til å gifte meg med han =)

Problemet er: FORLOVER!!!

Jeg har flere nære venninner også har jeg på en måte en gammel-bestevennine. Saken er at vi har en del kontakt i dag, men vi har sklidd veldig fra hverandre og for meg føles det ikke riktig å velge henne. Vi har vært igjennom en god del og hun har flere ganger vist at hun IKKE er til å stole på. Det er rett og slett ingen venninne jeg kan regne med. Problemet er at jeg vet at hun ser på det å være forloveren min som den største selvfølge. Jeg har heller lyst til å velge en god gammel venninne, som jeg vet alltid er der for meg! Og som jeg er oppvokst med og kjenner veldig godt.

Saken er at jeg vil jo heller ikke ødelegge det jeg har av vennskap med denne liksom-bestevenninnen. Hvordan kan jeg gjøre det på den beste måten - om jeg ikke velger henne? Hvordan kan jeg få henne til å forstå? Er det noen som kan hjelpe? Noen som har vært i lignende situasjon? Og går det evt. an å velge to forlovere?

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha 2 forlovere. Det er ikke noe problem i det hele tatt.

Men jeg var i samme situasjon som deg. Jeg valgte den nye venninna mi som forlover og den gammle tok det overraskende bra:) vi fikk bedre kontakt igjen etter jeg hadde valgt forlover, av en merkelig grunn.. SÅ hvordan du skal gå frem det kan jeg ikke helt hjelpe deg med...

Skrevet

Forresten, gratulere så masse med forlovelsen:)

Skrevet

Du kan jo si at du hadde store problemer med å velge og at du trakk lodd. Men jeg hadde en venninne som hadde to forlovere og en kompis som hadde tre, så det går bra.

Gratulere med forlovelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...